1 Ay sonra...Neredeyse düzelmesini istediğim her bir sorun hallolmuş ama ne zorluklarla... Hatırladıklarım arasında en çok sanırsam Cemle ters düşmemiz oldu bu uyuşturucu yüzünden.Neyseki anlayış göstermişti.Şuan nerde miyim ?... Şuan yanımda Miray,onun yanında ekip var.bir kamp ateşi etrafına toplandık.Sürpriz misafirler de var. Mesela Sıla ve Bahar gibi. Anlaşmadan sonra tanık koruma programı ordan da Bahara ulaşmamız fazla uzun sürmedi. Kız istemeye de bizzat biz gittik. O gün çok mutluydum. Aşırı bir mutluluk vardı. Kokain fazla aklıma gelmemişti akşama kadar . Bizde sabah gittik zaten. Kaan heyecanından duramadığı için tabi. Ben , Cem , İsmail,Sezgin,Alice ve elbette damat bey. Çiçeğimizi çukulatamızı hazır edip gittik.Zaten önceden de gitmiştik kontrol etmeye. Kaan sözünü verdiği motor turunu da attırmıştı Bahara. Biz de Ayşe teyzemizin ve Aydın amcamızın elini öptük. Polislerin nasıl geldiğini birkaç uydurmayla anlattım tabi. Lakin mutlu olmuşlardı. Zaten çok geç kalmadan o 2 nöbetçi polisle de ana,oğul ve baba oğul gibi olmuşlardı. Bizim şu araç ile gittik istemeye güle oynaya.Arabada kimin kızı istemesi gerektiğini tartışıyorduk. En aklı başında olanımız Alice olduğundan dolayı ben ona bıraktım. Lakin o da bana bıraktı. Neymiş efendim biraz kendimi de toplamam açısından böylesine güzel bir görevin verilmesi makbulmuş. Hem mutu günüme gelmişti ya. Bende okeyledim. Cem benim daha çok sessiz sessiz duracağımı düşündü herhalde ki az da olsa şaşırdı. Neyse,eller öpüldü. Çiçek ve çikolata armağan edildi.Lakin atladığımız küçük minik bir detay var. Kafanız karışmasın. Bahar 17 yaşında dedik. E bu durumda bu ne kız istemesi ola ki? Şöyle anlatayım durumu.Bahar'ın köy hayatından bıkmış olmasından mütevellit onu yanımıza almak istiyoruz. Daha doğrusu Cemlerde kalıcaktı, Bahar Kaan ile birlikte. Tabi bu küçük detayı biz ailesine söylemedik. Yangından mal kaçırır gibi olmasın. Kıza olan niyetimizi belirtelim diye göstermelik bir kız istemeydi. Yüzük takılmadı lakin gönüller birbirine zaaten bağlanmıştı. Onlara da he demek düştü. Zaten seviyorlardı bizi. Tek sorun var ki. Malumunuz ateist bir insan Allah'ın emri Peygamberin kavli ile dediği anda bizim İsoyla Sezgin kahkahalar eşliğinde gülmeye başladılar. Tabi durumu anladım ben. Alice de onları gülerek dürtüyordu susun çok ayıp diye. Alise alttan alttan ''biliyordun dimi'' diye kaş göz işareti yaptım. Bende sanıyorum ki iyiliğim için yapmış. Herneyse öyle yada böyle kızımızı aldık... Benim sözleşmenin bitmesine kalmıştı 3 Gün. 3 gün boyunca bizimkiler kafamı sikmişlerdi zaten. Nedir şu 1 ayın önemi diye. Cevap dahi veremez olmuştum. Çünkü son 3 gün hani artık hiç ekstra içebilceğim miktarda kokain kalmamıştı. Giderek de azaldığı için. Başım çatlıyordu. Bünyem yavaş yavaş kabullenmeye çalışıyordu bu durumu. Güçlü bir vücuda sahibim sanırım. Lakin işte baş ağrısı sinir bozuklukları beni bir hayli zor durumda bırakıyordu. 3.Günün sonunda yeniden ziyaretime geldiler...Sözleşmenin bittiğini üzülerek belirttiler. O Gece ben...Ben değildim. Yeni bir Korkut vardı. Arındım. Sanki herşeyi Halledebilirmişim gibi hissediyordum. Ne kadar çok yatağımdan korkutularak kaldırılsam da işin sonu benim için çok renkli bitmişti. Ay hatta yanlışlıkla sözleşmenin bitişine Cem de şahit oldu...
O sırada gelen elçiyle konuşuyordum. Gergindim,yüzümün önünde o kadar çirkin bir varlık vardı ki...Görseniz...Ya da görmeseniz daha iyi lakin Cemin gece su içmeye kalkması ve konuşma seslerini duyup kapımı açması onun şans çemberini bi hayli küçültmüştü. Suratını görücektiniz. Çok komikti. Orada gözlerini kısıp önümde duranın ne olduğunu anlamaya çalışıp bir yandan da uyanmaya çalışıyordu. Önümdeki varlık ona dönünce tepkisini belirtti tabi.
CEM SERTKAYA: ANANI SİKİM ANANI!! VAY BABAĞIN KEMÜĞÜ EŞŞEDUENLAAA
KORKUT KORKMAZ: Cem..Bence çıksan iyi olur kardeşim.
Dedim kafamı çevirmeden sakince. Onu iyicene paniğe sokmak istemedim.
Cemin o anda şaşkınlığına geldi herhalde sanki bir ceket giyermiş gibi önünü iliklemiş misali tuttu. Sonra " Saygılar " dedi titrek bir sesle ve kapattı kapıyı. Ben anlaşmayı bitirdim. Cemi kontrol etmeye gittim. Yatağında put kesilmişti. Sırtını duvara dayamış gözleri fal taşı gibi açılmış bakınıyordu. Ben odaya girince bi korkmuş olsa gerek ilk bi konuşamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun Korkmaz
AdventureHer an herşey olabilir! Ürkek bir çocuk aniden büyüyebilir... Çok güçlü bir adam savunmasız kalabilir.. Hiç beklemediğin bir anda hiç beklemediğin biri,birileri sana yardım edebilir. Bu önü belirsiz hayatta bakalım Korkmaz'ın hayatı nasıl bitecek? N...