• INFORMATION •
Dit verhaal is een herschreven versie van HATE U, LOVE U. In deze versie zullen naast de al bestaande personages, ook nieuwe figuren geïntroduceerd worden. LOVE TO HATE ME: VERLANGEN verschilt zo'n 50% (al niet meer) van het origineel en is deel één in deze serie.
Ik kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik een deel twee zal schrijven — tijd zal het leren — aangezien deze versie voor uitgevers bedoelt was om te zien of het potentie heeft om gepubliceerd te worden. Het kan dus zijn dat ik jullie met dit einde laat zitten maar het is mijn goal om deze serie ooit nog eens geheel af te ronden.
Dit verhaal kan gewoon los van de originele Wattpad versie gelezen worden.
• SPECIAL THANKS •
Via deze weg wil ik Author_Asteria en nicetobeline MEGA bedanken voor het lezen van dit manuscript en al hun feedback. Dankzij jullie durfde ik dit manuscript naar uitgevers te sturen. Duizend maal dank voor al jullie hulp! ♥️
• TRIGGER WARNING •
Dit verhaal bevat seks, grof taal gebruik en geweld. Als je hiervoor gevoelig bent, houdt dan rekening dat sommige delen als heftig kunnen worden ervaren.
• COPYRIGHT •
Alle rechten behoren toe aan Danielle Carson aka @InspiredAuthorx.
Kopiëren en/of namaken is op welke manier niet toegestaan en zelfs strafbaar.Als je ergens anders mijn werk ziet en het niet onder de naam Danielle Carson/InspiredAuthorx is, laat het me dan alsjeblieft weten.
• SOCIAL MEDIA •
instagram: auteur.dcarson
twitter: inspireddani• ANDERE VERHALEN VAN DANIELLE CARSON •
HATE U, LOVE U ✔
Lies In The Dark ✔
A Killer Queen Season ✔
Strictly Business
Love To Hate Me
All The Little Things ✔
One Year ✔
Yours Only ✔***
𝒗𝒆𝒆𝒍 𝒍𝒆𝒆𝒔𝒑𝒍𝒆𝒛𝒊𝒆𝒓 🔥♥️
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...