• POV HOLLY •
Het is wederom een snikhete zomerdag hier in Los Angeles, dus lig ik nu in mijn rode bikini op een van de ligstoelen aan het zwembad van de Wyatt's.
De grote parasol boven me zorgt ervoor dat ik niet van top tot teen in een rode kreeft verander. Enkel mijn benen krijgen de kans om bij te kleuren. Met een koel glas drinken op het tafeltje naast me en een boek in mijn handen, geniet ik van deze zomerdag.
Nou ja, genieten is een groot woord.
Sinds de dubbele date van gisteren pieker ik nog meer dan voorheen. De grootste reden daarvan, is Aiden fucking Wyatt.
Reese en Alice zijn nog steeds in Atlanta, wat dus betekend dat Aiden en ik nog altijd alleen zijn. En dat is me toch een partij gezellig. Kuch.
Het is zelfs zo sneu geworden, dat ik vanochtend expres langer in mijn slaapkamer was gebleven in de hoop Aiden te kunnen vermijden.
Helaas voor mij werkte dat averechts.
Toen ik halverwege de ochtend eindelijk mijn kamer durfde te verlaten omdat ik dácht dat hij niet meer thuis zou zijn, had ik mijn weg naar de keuken gemaakt om eten voor mezelf klaar te maken.
Tot mijn grote ontzet, trof ik Aiden daar ook aan. En het ergste van alles; hij droeg niks meer dan een zwarte joggingsbroek die ook nog eens laag op zijn heupen hing.
Het had me de grootste moeite gekost om mijn blik niet over zijn gepierde lijf te laten glijden. Aiden daarentegen had me de hele tijd genegeerd, alsof ik niet eens bestond.
Zó kinderachtig.
Ik bedoel, ik snap dat hij pissig is nadat ik hem heb afgewezen, maar daarom hoeft hij nog niet zo lullig te doen. Het is alsof we weer terug bij af zijn, naar de tijd toen we nog tieners waren.
Godzijdank was hij begin van de middag weggegaan, dus heb ik nu eindelijk weer wat ruimte om vrij te ademen.
Ik wou alleen dat ik nu voor een paar uur mijn gedachten zou kunnen uitzetten. Dat zou pas écht fijn zijn.
Maar helaas.
Hoe erg ik ook mijn best doe, ik lijk maar niet te kunnen ontsnappen aan de herinnering van Aiden en dan vooral zijn aanrakingen.
'Oké, vertel op; wat is er met je aan de hand?'
Ik draai mijn hoofd opzij naar Lexi die naast me ligt te zonnen in haar sexy paarse bikini.
Ik sluit het boek waarop ik me toch al niet kan concentreren en leg die naast me neer.
'Er is niks,' mompel ik.
'Als dat zo is, waarom staar je dan al een half uur lang als een zombie voor je uit?'
Ik rol mijn ogen maar zucht uiteindelijk, wetende dat ik dingen zoals dit toch niet lang voor haar verborgen kan houden.
'Ik heb iets ongelofelijks stoms gedaan, Lex.'
Lexi gaat rechtop zitten en zet haar zonnebril boven op haar hoofd. 'Op een schaal van één tot tien, hoe erg is het?'
'Elf,' mompel ik in schaamte.
Haar blik wordt meteen serieus. 'Shit, oké... hebben we hier alcohol voor nodig?'
Zenuwachtig bijt ik op mijn lip en voel hoe mijn wangen alsmaar warmer beginnen te worden.
'Ik heb met Aiden gezoend,' zeg ik uiteindelijk. 'Meerdere keren.'
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...