• POV AIDEN •
In de schaduw van de enorme tropische boom die vol zit met violetkleurige bloemen, zitten we met z'n vijven op het gazon in de achtertuin van de Arquette villa.
Mijn drie maten — Drew, Marco en Easton — die deel uitmaken van het team dat aan de villa, zitten tegenover Holly en mij.
De pizza's waar Holly ons op getrakteerd heeft, zijn al lang en breed in onze magen verdwenen, maar nog altijd maken we geen aanstalten om weer aan het werk te gaan.
Daarvoor hebben we teveel plezier.
Er rolt een traan over Holly's wang van het lachen door een van Drew's idiote verhalen die hij momenteel aan het vertellen is.
'Dus ja, sindsdien ben ik doodsbenauwd voor katten,' zegt Drew uiterst serieus waardoor er een nieuwe lachsalvo door onze groep gaat.
Ik schud grijnzend mijn hoofd terwijl Holly tegen me aanleunt om niet voorover te klappen van het lachen.
God... haar lach is geweldig. Alles aan haar is gewoon geweldig.
De geur van haar zoete, bloemige parfum die me de laatste weken zo bekend is geworden, heeft zich in mijn neus genesteld nu ze zo dicht tegen me aanzit. Het is een overweldigende geur waardoor ik het liefst mijn neus in haar hals wil begraven. Of eigenlijk wil ik haar gewoon overladen met kussen.
Maar dat kan niet, aangezien ze me zojuist keihard gefriendzoned heeft.
Fucking fantastisch.
Natuurlijk had ik gehoopt dat we opnieuw konden beginnen nadat ik mijn excuses had aangeboden, maar dit was niet helemaal wat ik in gedachten had. Nu kan elke gast met haar aanpappen en dat bevalt me totáál niet.
Toen ik haar net aan de drie bouwvakkers had voorgesteld die tegenover ons zitten, zag ik wel hoe ze naar Holly hadden gekeken. Allemaal hadden ze een verlekkerde blik terwijl hun ogen over haar lichaam heen roomden.
Van Easton en Drew had ik dat wel verwacht, maar dat Marco — die gelukkig getrouwd is en twee kleintjes heeft rondrennen — ook zo naar Holly zou kijken, had ik niet zien aankomen.
Niet dat ik het de jongens kwalijk kan nemen. Holly ziet er ook gewoon ongelofelijk sexy uit in haar korte jurkje die niet veel aan de verbeelding overlaat.
Toch weet ze het ook nu weer voor elkaar te krijgen om er niet ordinair uit te zien — het is, zoals altijd, een combinatie van elegant en sexy, iets wat mij knettergek maakt.
Het zou een stuk beter zijn als ze zulk soort jurkjes alleen draagt wanneer ík de enige man in de wijde omgeving ben. Of nou ja, het zou beter zijn voor mijn jaloezie. Vooral nu ik die blikken van mijn vrienden zie.
Het liefst zou ik haar nu nog op mijn schoot willen trekken om haar als de mijne te claimen met een zinderende kus.
Droom lekker verder, Wyatt.
Ik kijk omlaag naar Holly als ze haar vingers langs haar ooghoeken haalt om de tranen van het lachen weg te vegen.
'Ik weet zeker dat ik het afgelopen uur flinke buikspieren heb gekweekt door al het lachen,' grinnikt ze terwijl ze nog altijd tegen me aanleunt.
Drew grijnst naar haar voor hij zijn ogen op mij richt. 'Yo, A. Waarom heb je ons niet eerder aan je bloedmooie vriendin voorgesteld?'
Met die opmerking verdwijnt meteen mijn kalmte en maakt het plaats voor irritatie.
Die eikel weet donders goed dat ik niet aan relaties doe. De enige reden waarom hij dit zo "subtiel" brengt, is omdat hij wil weten of Holly überhaupt een relatie heeft.
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...