𝟑𝟎 | 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐋𝐢𝐩𝐬 𝐀𝐫𝐞 𝐌𝐢𝐧𝐞

2.7K 71 73
                                    

• POV HOLLY •

De hevige hoofdpijn waar ik mee wakker wordt, laat me kreunen de pijn. Het voelt alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen.

Ik druk een koele hand tegen mijn voorhoofd, in de hoop dat het wat helpt. Maar ik kom mooi bedrogen uit.

Met veel pijn en moeite probeer ik rechtop te gaan zitten, alleen wordt ik belemmerd door een sterke arm die over mijn buik ligt.

Verward draai ik mijn hoofd opzij en zie Aiden naast me liggen, nog altijd diep in slaap.

O shit. Ik was helemaal vergeten dat ik hem had gevraagd om vannacht bij me te blijven.

Ondanks de zeurderige hoofdpijn draai ik me naar hem toe. Mijn hele lijf protesteert bij die simpele beweging, maar ik ben te gefocust op Aiden om me daar druk om te maken.

Aiden ligt op zijn buik met zijn hoofd naar mij toegedraaid. Een pluk haar is voor zijn ogen gevallen en zijn mond hangt iets open wat hem ontzettend schattig maakt.

Door mijn bewegingen van zojuist, is het laken wat verschoven waardoor zijn gespierde rug te bewonderen is. Het zou verboden moeten zijn om er zo goed uit te zien.

Ik laat me weer in de kussens zakken en bijt mijn onderlip. Vertwijfelt breng ik mijn hand omhoog en duw voorzichtig de pluk haar voor zijn ogen weg.

Met al iets meer zelfverzekerdheid, laat ik mijn vingertoppen van zijn slaap naar zijn kaaklijn glijden. Het lichte stoppelbaardje kietelt onder mijn vingers. Ik zou zo de hele dag naar hem kunnen kijken.

'Mmm, goedemorgen schoonheid,' mompelt hij hees.

Ik richt mijn ogen naar hem op, een beetje beschaamd dat hij me betrapt heeft op staren. Daar ontmoet ik een paar smaragdgroene ogen die me slaperig aankijken.

Whoa...

Die blik en die ochtend stem zijn zo sexy, dat het een hittegolf tussen mijn benen opwekt.

Aiden schenkt me een warme glimlach als hij het kussen verder naar zich toetrekt en laat daarop zijn kin rusten.

'Heb ik je wakker gemaakt?' vraag ik zacht.

'Ja, maar dat was een van de fijnste manieren om wakker te worden.'

Ik bijt mijn onderlip waardoor zijn ogen gelijk naar mijn mond gaan.

'Oh? Wat is de fijnste manier om wakker te worden dan?'

Een duivelse grijns verspreid zich op zijn knappe gezicht en meteen weet ik wat voor domme vraag ik zojuist heb gesteld.

'Antwoord dat maar niet,' zeg ik snel en voel mijn wangen al warm worden. 'Die blik verteld me al genoeg.'

Aiden grinnikt als hij me licht ziet huiveren van walging. 'Wat ben je toch heerlijk preuts.'

Ik bries. 'Ik ben helemaal niet preuts.'

Aiden grijnst. 'Uh-huh. Als jij het zegt.'

Zijn ogen dwalen voor een kort moment over mijn gezicht en ineens buigt hij zich naar me toe.

In een reflex plant ik mijn hand tegen zijn gezicht. 'Ho mister! Wat ben jij van plan?'

Aiden plukt mijn vingers van zijn gezicht en drukt ze vervolgens tegen zijn lippen waar ik meteen rood van aanloop.

'Jou kussen. Wat anders?' Hij zegt het alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Ik trek mijn hand terug en druk die tegen mijn borstkas. 'Ben je soms vergeten dat je gisteren nog met Olivia liep te flikflooien?'

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu