• POV HOLLY •
Al gapend loop ik de trap af en maak mijn weg naar de keuken. Het valt me op dat het wel erg stil is in huis en dat terwijl het al laat in de ochtend is.
Een briefje op het aanrecht verklaard waarom.
De Wyatt's zijn naar een afspraak in de stad. Op een zondag? Blijkbaar werken miljonairs zeven dagen per week, maar dat betekend wel dat ik het hele huis voor mezelf heb aangezien het personeel hier nooit op zondag werkt.
Ik besluit eerst snel te ontbijten en dan een heerlijke lange douche te nemen voordat Lexi vanmiddag langskomt.
Ik had haar uitgenodigd voor een filmmiddag aangezien de Wyatt's een heuse bioscoop in de kelder hebben. Als kind had ik daar ontelbare uren doorgebracht. Ik wilde perse alle Disney films op dat gigantische scherm kijken mét een bakje popcorn in mijn handen en een warm kleedje over mijn benen.
Ik bedoel, wie wil dat nou niet?
Het enige vervelende was dan dat Aiden er ook bij was en altijd irritant liep te doen onder de film, maar afgezien daarvan waren dat in mijn boek perfecte dagen.
Ik link mijn telefoon met de geluidsinstallatie in de keuken en zet een van mijn afspeellijsten aan. Al snel vult mijn favoriete muziek de keuken en laat ik mijn telefoon achter op het aanrechtblad om opzoek te gaan naar eten. Neuriënd steek mijn hoofd in de koelkast, opzoek naar ontbijt.
Bij het zien van het ruime assortiment die de Wyatt's in hun koelkast en keukenkastjes hebben, kies ik er uiteindelijk voor om pancakes te gaan maken. Ik pak alle ingrediënten, stal ze uit op het aanrecht en ga aan de slag.
Het lijkt wel alsof ik hier al jaren woon, denk ik bij mezelf als ik de boter in de pan laat smelten.
De muziek in de keuken veranderd naar een uptempo nummer. Als een echte muziekliefhebber kan ik niet anders dan mijn heupen op de maat laten meebewegen. Ondertussen giet ik wat van het beslag in de pan.
Al neuriënd en dansend maak ik mijn weg naar de koelkast en pak een bekertje aardbeienyoghurt. Ik maak een pirouette als ik me weer naar het fornuis begeef en draai vervolgens weer heupwiegend de pancake om in de pan.
'Indrukwekkend hoor.'
Meteen verstijf ik bij het horen van een geamuseerde stem. Langzaam draai ik me om, en ja hoor: daar in de deuropening van de keuken staat niemand minder dan Aiden freaking Wyatt.
Een halfnaakte Aiden om precies te zijn. Hij leunt met zijn schouder tegen de deurpost, zijn armen over elkaar geslagen waardoor zijn gespierde biceps nog beter uitkomen en er speelt een vermakelijke grijns om zijn mondhoeken.
Wat doet hij nou weer hier? Hij had toch een afspraak met zijn ouders?
Nu ik erover nadenk stond er op het briefje alleen: wij zijn naar een afspraak. – Alice.
Wij is dus blijkbaar Alice en Reese. Ik was er automatisch vanuit gegaan dat Aiden daar ook bij zou horen. Dat is de laatste keer dat ik die fout maak.
Mijn ogen glijden als vanzelf naar zijn ontblote bovenlijf.
Oh fack...
Hij is nog zoveel gespierder dan ik me kan herinneren en het maakt hem nóg aantrekkelijker.
Niet kijken, Holly!
Natuurlijk blijven mijn ogen eigenwijs op zijn goudbruine huid gericht. Is het nou echt zo moeilijk voor hem om een T-shirt aan te trekken?
Mijn blik zakt verder omlaag naar de diepe V bij zijn heupen. De aanblik daarvan zorgt ervoor dat ik bijna het loodje leg. Dat zijn grijze joggingsbroek laag op zijn heupen hangt, helpt ook niet echt mee.
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...