• POV AIDEN •
Er speelt nog altijd een tevreden glimlach om mijn mondhoeken als ik mijn kamer inloop. Ik plof neer op bed en leg mijn arm achter m'n hoofd als ik naar het plafond grijns.
Holly is wel degelijk veranderd in de afgelopen jaren. Ik ben zelfs onder de indruk van haar vechtlust en standvastigheid. Ze geeft zich echt niet zomaar meer gewonnen, iets wat ze vroeger wel deed.
Maar nu niet.
Zelfs niet nadat ik gedreigd had haar leven tot een hel te maken als ze niet ontslag zou nemen.
Ergens had ik gedacht dat haar hele pittige houding in mijn kantoor eerder, een toneelstukje was geweest maar nu zie ik dat ze écht veranderd is.
Ik zal niet meer zo gemakkelijk met haar kunnen sollen zoals vroeger, maar dat betekend nog niet dat ik ermee ga stoppen.
Dat is immers het vertrouwde spel dat we al jarenlang spelen; ik haal het bloed onder haar nagels vandaan en zij zit te mokken omdat ze niet van me kan winnen.
En reken maar dat ik van plan ben om ook nu weer te winnen als het gaat om haar baan bij Wyatt Designs.
Misschien dat het iets lastiger gaat worden dan ik in eerste instantie had gedacht, maar wat ik wel weet is dat het zou een eitje gaat worden om Holly in bed te krijgen, en dat alleen zal al een héle fijne overwinning voor me zijn.
Ik zag net wel hoe ze net op me had gereageerd. Of beter gezegd: haar lichaam.
Hoe haar borstkas onregelmatig op en neer ging onder mijn blik en hoe haar lippen vaneen waren geweken toen ik haar aanraakte.
Ze had zo haar best gedaan om het voor me te verbergen, en toch heeft ze flink gefaald. Het had me een triomfantelijk gevoel gegeven nu ik weet dat zelfs Holly niet immuun blijkt te zijn voor mijn charmes.
Al is zij niet de enige die op dat moment verlangen had gevoeld.
Ik had me uit alle macht moeten inhouden om haar niet te zoenen. Haar prachtige volle lippen hadden me gelonkt en deden me haast mijn missie om haar te intimideren vergeten. Als ze dat al voor elkaar krijgt met alleen haar lippen, dan mag ik wel uit gaan kijken.
Waarom heeft ze dat effect nu pas op me? Na al die jaren, waarom nu?
Ach, wat boeit het. Zodra ik met haar naar bed ben geweest zal dat effect ook wel weer uitwerken.
Ik grijp mijn telefoon en stuur een berichtje naar een van mijn beste vrienden, Dylan Price. Nog geen minuut later krijg ik al een reactie terug.
Net wat ik dacht.
Dylan's iconische feesten zal ook dit weekend weer plaatsvinden. Dat is voor mij dé perfecte kans is om een meid te scoren en eindelijk eens wat spanning uit mijn lichaam kwijt te raken. Zoals altijd zal Dylan er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de knapste vrouwen uit de omgeving naar zijn feest komen, dus dat beloofd wat.
Mijn scherm licht nogmaals op van een berichtje van Dylan, met de vraag of ik naar onze vaste bar kom waar hij en Justin Wright – nog een goede vriend – al zijn.
Dat hoeft hij geen twee keer te vragen.
Een avond met mijn vrienden én alcohol is net wat ik nodig heb. Misschien dat de alcohol me helpt om Holly even te vergeten, want die spookt vandaag voor de zoveelste keer door mijn hoofd.
Met een paar minuten loop ik de deur uit waar mijn bodyguard, Jack Reynolds, al op me staat te wachten.
'Ik neem mijn eigen auto. Rij maar achter me aan.' Reynolds knikt enkel en loopt vervolgens naar de zwarte SUV terwijl ik in mijn zilvergrijze Maserati stap.
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...