• POV HOLLY •
Op zaterdagavond zit ik met Alice en Reese een film te kijken in de grote zitkamer, als Aiden zijn hoofd om de hoek steekt.
'Ik ben zo weg,' deelt hij mee tegen zijn ouders.
Reese draait zijn hoofd naar zijn zoon toe. 'Ga je naar dat feest van Price?'
'Yup.'
'Neem Holly met je mee,' draagt Reese hem op.
Gelijk veer ik op uit de bank waardoor de roze donzige fleece deken van me af valt. 'Nee, dat hoeft niet,' zeg ik snel.
Het laatste waar ik nu zin in heb, is een avond doorbrengen met die klootzak.
'Dat is toch leuk? Misschien maak je nog wel nieuwe vrienden,' valt Alice haar man bij.
'Maar ik blijf liever bij jullie,' jammer ik.
Ik hoor Aiden grinniken. Waarschijnlijk denkt hij dat ik nog altijd die saaie muts ben die nooit uitgaat. Hij moest eens weten.
Met samengeknepen ogen kijk ik hem aan.
'Weet je wat? Het lijkt me toch wel leuk om naar een feestje te gaan,' zeg ik tegen Reese en Alice zonder mijn blik van Aiden af te halen.
Zijn geïrriteerde blik is onbetaalbaar, maar hij weet ook dat hij nu moeilijk tegen zijn ouders in kan gaan.
Hij zucht geïrriteerd. 'We vertrekken over tien minuten dus als je je nog wilt omkleden...'
Aiden laat zijn ogen over mijn yoga outfit glijden om zijn punt duidelijk te maken.
Ik heb er nu al spijt van dat ik ja heb gezegd. Met een grom sta ik op en duw me langs Aiden heen om vervolgens naar boven te sjokken.
In recordtempo trek ik een wit off-shoulder bloesje aan en een zwarte skinny jeans waar volgens Lexi mijn billen goed in uitkomen. Voordat ik de badkamer induik, stuur ik haar nog snel een berichtje om te vragen of ze ook naar het feest komt. Ik heb geen flauw idee waar het is of wie het organiseert, maar dat zien we dan wel weer.
Ik gooi mijn telefoon op het bed en loop de badkamer in. Ik breng een dun laagje foundation aan op mijn gezicht en wat blush op mijn wangen maar ik focus me voornamelijk op mijn oog make-up zodat mijn ogen straks het meest zullen opvallen.
Nadat ik oogschaduw, een winged-eyeliner en een aantal lagen mascara heb aangebracht, doe ik nog wat roze lipgloss op en spuit wat haarlak in mijn zachte krullen.
Ondertussen piept mijn telefoon van een inkomend berichtje. Het is Lexi die terug stuurt dat ze zo aan haar nachtdienst in het ziekenhuis moet beginnen.
Verdorie, daar gaat mijn hoop om vanavond niet alleen door te brengen op een feest waar ik waarschijnlijk niemand ken. Op Aiden na dan, maar ik denk niet dat hij in mijn buurt zal blijven omdat ik zo nodig niet alleen wil zijn.
Met nog twee minuten over voor Aiden's "deadline" huppel ik de trap weer af de hal in waar hij ongeïnteresseerd tegen een pilaar aanleunt en op zijn telefoon aan het typen is.
'Goedgekeurd?' vraag ik als ik een pirouette voor hem maak.
Hij keurt me geen blik waardig. 'Kom mee,' gromt hij geïrriteerd.
Oh jippie. Dat gaat gezellig worden onderweg.
Stilletjes loop ik achter hem naar buiten waar zijn zwart glimmende Jeep al op de oprit staat. Zonder een woord te zeggen stapt hij in en volg ik zijn voorbeeld.
—
We rijden al een paar minuten in ijzige stilte met alleen de radio als achtergrond geluid, als er me ineens iets te binnen schiet.
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...