• POV AIDEN •
Met veel geweld smijt ik mijn autosleutels op het aanrecht en grijp een fles whisky uit de kast.
Alle spanning die Tina eerder vanavond zo gul bij mij had weggekregen, is nu weer volop terug.
Ik neem niet eens de moeite om een glas te pakken. Met de fles whisky loop ik naar buiten waar ik neerplof op een van de loungestoelen bij het zwembad.
Voor de zoveelste keer in een half uur tijd begint mijn telefoon te trillen. Ik hoef niet eens te kijken om te weten dat het Dylan is. Met een geïrriteerde zucht smijt ik de telefoon achter me op de stoel zodat ik er niet meer naar hoef te kijken.
Het laatste waar ik nu behoefte aan heb, is het excuses aan te horen van die klootzak. Ik ben totaal over de zeik na wat er vanavond is gebeurd.
Klote feest. Klote avond.
Ik trek de dop van de fles en neem een grote slok.
Klote jaloezie.
Jaloezie... iets wat ik tot nu toe nog niet vaak heb gehad — niet als het op vrouwen aankomt in ieder geval, en al helemaal niet als het om haar gaat.
Fuck.
Ik breng de fles whisky weer naar mijn mond en neem nog een grote slok. De alcohol brand in mijn keel maar is een welkome afleiding.
Het is niet dat ik boos ben op Dylan, want zoals hij al had gezegd wist hij niet wie ze was en ik geloof hem. Ik ben zelfs niet boos op Holly omdat ze met een van mijn vrienden heeft gezoend — ook al stak het me wel toen ik Dylan en Holly had betrapt op een potje tonghockey en dát is precies de reden waarom ik boos ben.
Ik ben boos op mezelf. Boos omdat ik jaloers ben.
Ik had Holly dan wel die regels opgelegd, maar van mij part had ze met elke gast op dat feest mogen zoenen.
Tenminste, dat is wat ik mezelf vertel.
Als ik op alle starende blikken daar af had moeten gaan, dan zou Holly zeker genoeg keuze hebben gehad. Volgens mij had ze zelf niet eens in de gaten gehad dat zo'n beetje elke man daar hongerig naar haar had gekeken.
Er waren zelfs een paar van die gasten — die haar samen met mij hadden zien binnenkomen — naar me toegekomen om te vragen of Holly single is. Ik had die eikels enkel een dodelijke blik gegeven waarna ze al snel afgedropen. Ik ben verdomme niet haar fucking wingman.
Al is dat lang niet de enige reden waarom ik boos was op die kerels. De gedachte dat Holly met een van hen naar huis zou gaan, had me ziek gemaakt.
Ik had ineens de enorme drang gekregen om haar daar terplekke te claimen als mijn eigen, want als ze met iemand naar huis zou gaan, dan was het wel met mij.
Dat zou ze sowieso doen aangezien ze hier woont, maar dat terzijde.
Ik zet de fles whisky naast me neer op de grond en laat mijn hoofd in mijn handen zakken.
Die meid heeft me zonder dat ze het weet in haar macht en het maakt me knettergek.
Het was me vanavond één keer gelukt om Holly te vergeten en dat was toen ik Tina mee had genomen naar een van de gastenkamers. Maar zodra ik Holly in de keuken had zien staan, was ze niet meer uit mijn hoofd te krijgen.
Waarom moest ze er ook zo verdomd sexy uitzien vanavond? Het liefst had ik haar meegenomen naar de gastenkamer, in plaats van Tina.
Ik grom gefrustreerd en grijp uit ergernis weer de fles alcohol van de grond. Na nog een grote slok van de sterke drank sta ik op en loop terug naar binnen. De fles laat ik achter in de keuken en sleep mezelf de trap op, mijn hoofd tollend van alles wat er vanavond gebeurd is.
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...