𝟑𝟔 | 𝐅𝐨𝐫 𝐓𝐡𝐞 𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐓𝐢𝐦𝐞

2.9K 72 35
                                    

• POV HOLLY •

Ik wil je.

Drie simpele woorden die precies uitdrukken wat ik nu voel. Na onze date van vandaag wist ik het honderd procent zeker; ik wil dit, ons.

Ik wil hém.

Aiden is nog altijd niet van zijn plek gekomen of heeft überhaupt iets gezegd sinds hij de slaapkamer binnen is komen lopen. Hij staat daar maar en bekijkt me zowel met verbazing als bewondering.

Als hij niet de eerste stap doet, dan moet ik het zelf maar doen.

Ik schuif van zijn bed af en loop naar hem toe, ineens wat verlegen.

Het is Aiden maar, vertel ik mezelf.

Ik raap al mijn moed bij elkaar en duw de dunne bandjes van het satijnen jurkje naar beneden. De jurk glijd met alle gemak van me af en daarmee sta ik enkel nog in een wit kanten slipje.

Aiden slikt hoorbaar. 'Fuck,' hoor ik hem onder zijn adem mompelen.

Hij laat zijn ogen verwonderd over mijn lichaam glijden, alsof dit de eerste keer is dat hij me zo ziet, en kijkt naar me alsof ik de mooiste persoon ben die hij ooit heeft gezien. Al ben ik er vrij zeker van dat hij veel knappere meiden heeft gehad.

Ik begin te blozen onder zijn verwonderde blik. Verlegen sla ik mijn ogen neer en bijt mijn onderlip. Dat lijkt Aiden weer terug te brengen naar de werkelijkheid.

Hij komt naar me toelopen en gooit ondertussen zijn colbert haast gewelddadig aan de kant. Op elk ander moment had ik daar waarschijnlijk om moeten lachen, maar nu is er niks grappigs aan.

Als hij voor me staat, heft Aiden mijn hoofd met zijn wijsvinger, zodat ik hem wel aan moet kijken. De hitte die ik in zijn ogen zie, is zo intens dat ik het tot diep in m'n kern voel.

'Je bent beeldschoon, Holly,' zegt hij hees.

Zijn woorden doen me huiveren.

Aiden laat hij zijn ogen nogmaals over me heen glijden. 'Pure perfectie.'

Perfectie? Nou, dat lijkt me sterk.

Voordat ik zijn woorden ook maar kan overdenken, trekt hij me dicht tegen zich aan en kust me.

De kus begint teder, maar zodra zijn vingers in mijn nek liggen, worden onze kussen al snel dwingend en wanhopig. Het duurt niet lang voor we allebei lichtelijk buiten adem zijn.

Zijn kleding begint me in de weg te zitten, en dus verbreek ik onze kus om de knoopjes van zijn overhemd los te maken.

Ik voel Aidens blik op me branden met elk knoopje dat ik losmaak. Zijn starende blik maakt me zenuwachtig waardoor het nog langer duurt om alle knoopjes open te krijgen.

Mijn handen trillen licht van nervositeit en het lijkt wel een eeuwigheid te duren voordat ik eindelijk het laatste knoopje open.

Gretig duw het overhemd van zijn gespierde schouders en geef mijn ogen te kost aan mijn nieuwe uitzicht.

Wow.

Hij is zo... mooi? Mag je dat zeggen over een man die zo woest aantrekkelijk is als hij? Is 'mooi' überhaupt een woord om een man te omschrijven? Ach, wat boeit het. Ik vind hem mooi en daar blijf ik bij.

Ik breng mijn hand omhoog om de lijnen van zijn gespierde bovenlichaam te verkennen. Hij huivert onder mijn aanraking.

Mijn vingertoppen strijken licht over zijn keiharde buikspieren, die me haast laten watertanden. Ergens vind ik weer wat zelfvertrouwen, waardoor ik mijn hand nog verder naar beneden laat dwalen, tot aan zijn kruis.

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu