• POV HOLLY •
Een half uur later staan we eindelijk buiten in de frisse avondlucht. Na de warmte van vandaag én die ik in het restaurant ervaarde, voelt de koele buitenlucht echt hemels.
Om te zeggen dat het laatste half uur reuze ongemakkelijk was, is een groot understatement.
Het verhitte moment met Aiden, eerder in het damestoilet, heeft me compleet in de war gebracht.
Nu ik de tijd heb gehad om hetgeen wat er tussen ons is gebeurd bij me in te laten dalen, voel ik me een nog grote idioot als voorheen.
Diep van binnen weet ik gewoon dat dit slecht zal aflopen als we hiermee doorgaan. Ik moet het een stop toeroepen nu het nog kan voordat mijn gevoelens voor hem te gecompliceerd worden.
Als dat al niet het geval is.
Om het allemaal nog een tikkeltje erger te maken, heeft Aiden sinds hét moment nog geen fatsoenlijk woord tegen me gezegd.
Ik heb de hele tijd moeten toekijken hoe Olivia openlijk en zeer gedreven met hem zat te flirten. Daarbij speelde steeds die ellendige scheve grijns om zijn lippen, want blijkbaar vind hij dit allemaal reuze vermakelijk.
Het is niet zozeer dat ik jaloers ben (oké, misschien een beetje), maar meer dat hij geen ene ruk lijkt te geven om wat er eerder is gebeurd.
Misschien gedraagt zich alleen zo om de schijn op te houden aangezien ik niet wil dat iemand erachter komt wat er tussen ons is gebeurd.
Maar moet hij me nu dan echt negeren?
Momenteel staan Aiden en Noah bij de Valet Parking die hun auto's aan het halen zijn. Ik heb me wat afgezonderd en staar in gedachten verzonken voor me uit.
Mijn gedachten worden echter onderbroken als mijn oog op een zwarte pick-up truck valt.
Fronsend kijk ik naar de truck die aan de overkant van de weg staat. Dat lijkt dezelfde te zijn die ik eerder vanavond ook voor de parkeergarage van het kantoor zag staan.
De truck was me enkel opgevallen omdat die, net als nu, de motor aan heeft maar de koplopen uit. Door de getinte ramen van de truck, kan ik niet zien wie er in zit.
Misschien is het de paparazzi? Ik weet dat ze altijd achter Aiden aanzitten om hem te betrappen op iets groots wat de roddelbladen kan halen.
Maar als dat de paparazzi is, waarom lijkt het dan alsof ze mij volgen?
Op de heenweg zat ik bij Theo in de auto — een auto die overigens officieel toebehoord aan de Wyatt's, dus misschien dachten ze wel dat Aiden erin zat.
'Ik zie wel hoe je naar Aiden kijkt.' Olivia's stem zorgt ervoor dat ik op slag de pick-up truck vergeet.
'Sorry, wat?' Verward kijk ik haar aan.
Diezelfde krengerige blik die ze altijd op kantoor heeft, staat ook nu weer op haar gezicht. Tot zover de enigszins vriendelijke versie van Olivia die ik de hele avond heb gezien.
Ze bestudeerd haar gemanicuurde nagels alsof dit gesprek haar verveeld. 'Je weet dat je geen enkele kans bij hem maakt, hé?'
Olivia richt kort haar blik op de mannen die nog altijd een eindje verderop bij de Valet staan en geen woord met elkaar wisselen.
'Ik bedoel, kijk naar jezelf en dan naar mij,' zegt ze spottend als ze me weer aankijkt. 'Wie denk je dat hij eerder zal kiezen?'
O-ké?
Voordat ik kan reageren zet ze een dreigende stap naar me toe en dempt haar stem. 'Onthoud dit, Holly: Aiden is van mij dus haal je maar niks in het hoofd.'
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...