𝟒𝟏 | 𝐁𝐫𝐢𝐝𝐞-𝐭𝐨-𝐛𝐞

1.9K 55 61
                                    

• POV HOLLY •

Verwonderd kijk ik naar de prachtige trouwjurken van de luxe bruidsboetiek waar ik me momenteel bevind.

Chiffon, satijn, kant. Een A-lijn model, een zeemeermin model, lange mouwen, halter, strapless — alles hebben ze hier.

Met zoveel keuze kan ik me haast niet voorstellen dat de verloofde van mijn vader niet haar droom jurk kan vinden.

Adriana is inmiddels de paskamer ingeleid door de vriendelijke eigenaresse, en wij — haar beste vriendinnen en Alice en ik — zijn voorzien van een glas champagne en een tray met heerlijk uitziende bonbons.

Adriana's vriendinnen — Caroline en Nathalie — lopen door de boetiek en houden om de zoveel tijd een jurk omhoog die ze dan verwonderd bekijken.

Alice en ik zitten geduldig op de fluwelen sofa te wachten tot Adriana in de eerste jurk naar buiten komt.

Ik nip nog wat van mijn champagne, ondanks dat het nog maar tien uur in de ochtend is, en laat mijn blik weer door de boetiek glijden.

Het idee van trouwen heeft me altijd wel aangestaan. Een prachtige ceremonie met eigen geschreven geloftes die je mag uitspreken te midden van al je dierbaren én tegen de persoon van wie je zielsveel houdt?

Dat lijkt me echt fantastisch.

Als het ooit zover komt, dan hoop ik dat er iemand tegenover me staat die net zo onvoorwaardelijk van me houdt als ik van hem.

Onbedoeld schiet het beeld van Aiden door mijn hoofd. Ik vraag me af of hij er net zo overdenkt. Hiervoor stond hij al niet bepaald te springen om een relatie aan te gaan, dus het lijkt me dat trouwen al helemaal niet in zijn toekomst plannen staat.

Mijn telefoon licht op met een inkomend berichtje van Aiden, alsof hij wéét dat ik aan hem denk.

Aiden: 𝘪𝘬 𝘮𝘪𝘴 𝘫𝘦

Wat een softie is hij ook. Ik bijt mijn lip als ik een antwoord naar hem terugstuur.

Holly: 𝘑𝘦 𝘻𝘢𝘨 𝘮𝘦 𝘦𝘦𝘯 𝘶𝘶𝘳 𝘨𝘦𝘭𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘯𝘰𝘨

Met een paar tellen licht mijn telefoon alweer op met zijn antwoord.

Aiden: 𝘥𝘶𝘴? 𝘐𝘬 𝘸𝘪𝘭 𝘫𝘦 𝘨𝘦𝘸𝘰𝘰𝘯 24/7 𝘣𝘪𝘫 𝘮𝘦 𝘩𝘦𝘣𝘣𝘦𝘯

Holly: 𝘪𝘬 𝘸𝘪𝘴𝘵 𝘸𝘦𝘭 𝘥𝘢𝘵 𝘫𝘦 𝘦𝘦𝘯 𝘴𝘰𝘧𝘵𝘪𝘦 𝘸𝘢𝘴, 𝘮𝘢𝘢𝘳 𝘪𝘬 𝘮𝘪𝘴 𝘫𝘰𝘶 𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘰𝘰𝘳

Aiden: 𝘪𝘬 𝘬𝘢𝘯 𝘫𝘦 𝘴𝘢𝘳𝘤𝘢𝘴𝘵𝘪𝘴𝘤𝘩𝘦 𝘵𝘰𝘰𝘯 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳𝘭𝘪𝘫𝘬 𝘷𝘪𝘢 𝘩𝘦𝘵 𝘣𝘦𝘳𝘪𝘤𝘩𝘵𝘫𝘦 𝘩𝘰𝘳𝘦𝘯. 𝘡𝘪𝘵 𝘦𝘳 𝘯𝘰𝘨 𝘸𝘢𝘵 𝘮𝘰𝘰𝘪𝘴 𝘣𝘪𝘫 ?

Holly: 𝘩𝘰𝘦𝘻𝘰? 𝘞𝘪𝘭 𝘫𝘦 𝘰𝘰𝘬 𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘳𝘰𝘶𝘸𝘫𝘶𝘳𝘬?

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu