• POV AIDEN •
'Wat ben je toch een ongelofelijke klootzak!'
Boos stampt Olivia mijn kantoor uit. Ik rol mijn ogen om haar dramatische exit.
Sommige vrouwen...
Met een zucht sta ik op uit mijn bureaustoel en loop naar de metershoge glazen wand die me een uitzicht geeft over de stad.
In gedachten verzonken kijk ik naar de stadslichten die onder me schijnen.
Misschien wordt het tijd dat ik een nieuwe secretaresse ga aannemen — iemand die wat ouder is en niet zo aantrekkelijk, dan is de verleiding tenminste niet zo groot.
Olivia stuur ik dan wel naar een andere afdeling, want ik ben nou ook weer niet zo wreed om haar te ontslaan. Ze is wel degelijk goed in haar werk, anders had ik haar ook nooit aangenomen. Het enige jammere is dat ze zo opdringerig is en haar emoties niet onder controle kan houden.
Ik neem het Olivia niet kwalijk dat ze boos op me is. Ik heb haar immers gebruikt om Holly jaloers te maken. Niet alleen vandaag, maar ook met de dubbel date van afgelopen weekend.
Ik zucht.
Olivia had gelijk toen ze me een klootzak noemde. Ik had immers de indruk laten wekken dat ik interesse in haar had, maar toen ze me net probeerde te zoenen had ik haar tegen gehouden.
Dat ik het een halt heb toegeroepen, heb ik overigens voor Olivia gedaan. Het zou verkeerd van me zijn om mijn seksuele frustratie op haar af te reageren, ook al weet ik dat ze er gewillig in mee zou zijn gegaan.
Ik ben dan wel een klootzak maar nog niet zo'n enorme klootzak dat ik gebruik maak van vrouwen enkel omdat ik iemand anders niet kan krijgen.
Oké, misschien toch wel aangezien ik haar wel degelijk heb gebruikt de afgelopen tijd.
Fuck, ik ben echt een eersteklas eikel.
Ik knijp in de brug van mijn neus en schud mijn hoofd in ongenoegen.
Ik ben boos op mezelf dat ik mijn leven én dat van anderen op z'n kop zet door die idiote acties van mij.
Ik heb mezelf wijsgemaakt dat ik Olivia heb afgewezen omdat ik geen misbruik meer van haar wil maken, maar eigenlijk is Holly de enige reden waarom ik nee heb gezegd.
Na afgelopen weekend wil ik niemand anders meer dan haar. Zelfs nu ze me wegduwt, wil ik haar nog. Nu meer dan ooit.
Het gaat niet alleen om seks, zoals ik ook al tegen haar zei. Het had zo goed gevoeld toen ze me die eerste keer terug zoende, alsof alles ineens op z'n plek leek te vallen. Die zoen heeft alles voor me veranderd.
Nou ja, bijna alles.
Holly had gelijk toen ze zei dat ik geen relatie wil en daarover is mijn mening nog steeds niet veranderd. Al begint dat nu toch wel een beetje te wankelen. Ik was immers niet voor niks uit mijn plaat geschoten toen ik die eikel van een Noah Holly zag kussen.
Ik slaak een diepe zucht en loop terug naar mijn bureau. Snel check ik nog mijn mail en zet dan de computer uit. Ik grijp mijn spullen en doe het licht in mijn kantoor uit.
Samen met Reynolds stap ik de lift in van het inmiddels verlaten kantoorgebouw. Hij drukt op de knop van de garage terwijl ik tegen de liftwand leun, nog altijd diep in gedachten.
Ik was vandaag enkel langer gebleven omdat ik zag dat Holly weer eens aan het overwerken was. Ik wist dat ze vroeg of laat nog naar mijn verdieping zou moeten komen en dat is dan ook de enige reden waarom ik Olivia op mijn bureau had laten zitten.
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...