• POV HOLLY •
Is het mogelijk dat mensen in een paar jaar tijd nóg knapper kunnen worden? En waarom gebeurd dat in vredesnaam met personen die al om te kwijlen zijn.
Dat zou trouwens het kenmerk van de Wyatt broers moeten zijn: belachelijk knap en om bij weg te kwijlen.
Al moet ik zeggen dat Aiden in twee jaar tijd nog een ander kenmerk heeft toegevoegd, namelijk: sexy as hell. Het is alleen een beetje jammer dat hij dat zelf ook lijkt te weten en dat maar al te graag laat merken.
Maar nu ik hem zo zie zitten — grijnzend achterover geleund in de zwart leren directiestoel, in een hagelwit overhemd waarvan de bovenste knoopjes open zijn waardoor ik een glimp van zijn zongebruinde borstkas opvang — kan ik wel snappen waarom zoveel vrouwen zich aan zijn voeten werpen.
Aiden straalt niet alleen macht uit maar heeft ook die hele seksgod uitstraling waar ik mijn vriendinnen weleens over hoor praten als ze het over mannen hebben.
Nú snap ik pas wat ze daarmee bedoelen. Holy shit zeg!
Doordat hij geen colbert draagt is zijn gespierde lichaam duidelijk zichtbaar. En ja, in de afgelopen twee jaar is hij nóg gespierder geworden waardoor ik vermoed dat hij nu weleens een eightpack zou kunnen hebben. En dan heeft hij ook nog eens biceps waar je "u" tegen zou zeggen. Dat in combinatie met zijn heldergroene ogen, zijn donkere haar en die scherpe kaaklijn die momenteel wordt verzacht door een stoppelbaardje, zorgen ervoor dat hij één van de meest begeerde vrijgezellen is in de wijde omgeving.
Mijn hemel!
En ik maar denken dat ik me nooit meer zo tot hem aangetrokken zou voelen als die ene keer... heb ik dat even flink mis.
Aiden ziet er nog verleidelijker uit dan een bak ijs, en dat zegt al wat van een ijsverslaafde als ik. Hij is niet alleen de vanille smaak in het ijs schap, nee hij is alle fucking smaken bij elkaar!
Ik krijg het spontaan warm van zijn verschijning.
Het wordt nog erger als Aiden schaamteloos zijn ogen over me heen laat glijden en elke centimeter van mijn lichaam in zich opneemt.
Waarom doet hij dat? Zijn moeder staat verdorie gewoon naast me — al lijkt Alice het allemaal niet mee te krijgen.
Ik krijg de neiging om mijn armen voor me te slaan, maar ik weet me gelukkig in te houden door ze enkel over elkaar te slaan.
Ik realiseer me dat dat een nog slechter idee is, want nu zijn borsten stevig tegen elkaar aangedrukt en laat dat nou net de plek zijn waar Aiden's ogen blijven hangen.
Snel laat ik mijn armen langs mijn lichaam vallen, maar het is al te laat.
Zijn mondhoeken krullen in een zelfvoldane grijns. Hij weet dat hij nu al 1-0 voorstaat in het irritatie-spel dat we aan het spelen zijn.
Fack.
Aiden lijkt de tijd van zijn leven te hebben als hij me vanuit zijn bureaustoel aanstaart. Maar ik staar net zo hard terug, alleen vuur ik met mijn blik al mijn haat op hem af.
Alice babbelt er vrolijk op los en lijkt de onderlinge strijd tussen haar zoon en mij niet in de gaten te hebben. Ondertussen blijven Aiden en ik elkaar aanstaren — hij met een zelfvoldane grijns en ik met een geïrriteerde blik.
De spanning tussen ons is gewoon voelbaar naarmate onze staarcompetitie voortduurt. Het is net alsof ik nooit ben weggeweest, zo gemakkelijk pikken we dit weer op.
Maar hoe langer ik in zijn groene ogen staar, hoe meer ik begin te twijfelen of het alleen maar haat is dat ik voor hem voel.
Ik heb nog geen twee woorden gesproken met hem in de afgelopen twee jaar, dus dat zou belachelijk zijn. En Geen denken aan dat ik een van die vrouwen wordt die weg zwijmelt bij het zien van Aiden fucking Wyatt.
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...