𝟐𝟐 | 𝐃𝐮𝐛𝐛𝐥𝐞-𝐝𝐚𝐭𝐞 𝐃𝐢𝐬𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫

2.4K 80 84
                                    

• POV HOLLY •

Deels in shock staar ik naar de deuropening waar Aiden zojuist door verdwenen is.

Heb ik het nou gedroomd, of is mijn date met Noah zojuist omgezet naar een dubbel-date met Aiden en zijn date — wie dat ook mag zijn.

Dit ga je toch niet menen...

Een luide ringtone brengt me weer terug naar het heden. Ik ruk mijn ogen los van de deuropening en grijp mijn telefoon van het bed. Fronsend kijk ik naar het nummerweergave.

Alice belt me? Op dit tijdstip? Meestal belt ze niet zo laat in de avond, zeker niet omdat het in Atlanta drie uur later is dan hier in Los Angeles.

'Hey Alice,' begroet ik haar als ik mijn telefoon opneem.

Er klinkt een opgeluchte zucht aan de andere kant van de lijn. 'Holly, lieverd, sorry dat ik je hiermee lastig val maar heb jij toevallig de eerste draft al naar de Arquette's gestuurd?'

'Uhm ja, gisteren al,' antwoord ik lichtelijk verbaasd omdat ze me juist daarover belt.

'Oh,' zegt Alice. 'Giselle — eh, Mrs. Arquette belde me net dat ze nog niks in de mail heeft ontvangen.'

Ik frons. 'Dat is vreemd. Ik weet zeker dat ik het verstuurd heb.'

Dat weet ik honderd procent zeker aangezien ik gisteren urenlang had besteed om de eerste draft zo perfect mogelijk te maken — voor zover dat kan met een eerste draft.

'Daar twijfel ik ook niet aan, lieverd.'

'Misschien is het in de spam terecht gekomen?' opper ik.

'Dat had ik ook al gevraagd, maar ze zei dat daar ook niks instond.'

'Oh.'

Ik hoor de vermoeidheid in haar stem als ze vraagt: 'Wil je het mailtje misschien nog een keer sturen, gewoon voor de zekerheid?'

'Ja, natuurlijk. Is het goed als ik het maandag doe, want alle bestanden staan op de computer op kantoor.'

Het eerste wat ik maandag ga doen, ná die mail te hebben gestuurd, is de bestanden op de Cloud zetten. Dan kan ik er tenminste altijd bij. Dat had ik al eerder willen doen maar door alle chaos is het er simpelweg bij in geschoten.

Het is kort stil voordat Alice antwoord. 'Het spijt me schat, maar ze wil die bestanden vandaag nog hebben.'

Blijkbaar zit Mrs. Arquette haar flink op de hielen als Alice me vraagt om in het weekend én op een avond nog naar kantoor te gaan.

Voor mij is het een kleine moeite om aan die gunst te voldoen en als ik daar Alice mee kan helpen én de klant tevreden kan houden, dan doe ik het graag.

'Oké, geen probleem,' zeg ik. 'Ik ga zo wel even langs het kantoor.'

'Je bent een held,' zegt Alice, de opluchting hoorbaar in haar stem. 'Wil je mij even een berichtje doen als je de mail hebt verzonden?'

'Zal ik doen,' beloof ik haar.

'Ontzettend bedankt, lieverd. Ik zie je na het weekend weer.'

Nadat ik het gesprek met Alice heb beëindigend, bel ik gelijk Noah om hem de gewijzigde plannen door te geven. En daarbij moest ik hem toch bellen omdat een bepaald iemand onze date in de war aan het gooien is.

'Hey Noah,' begroet ik hem als hij opneemt. 'Luister, ik moet nog even langs kantoor dus vind je het goed als ik je bij het restaurant tref?'

'Ik wil je gerust komen ophalen. Dan loop ik gelijk even met je mee het kantoor in.'

𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu