• POV HOLLY •
Aiden staart me met een diepe frons aan. 'Zei je nou nee?'
Dat is duidelijk niet het antwoord dat hij van me had verwacht toen hij me vroeg om zijn vriendin te worden.
Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem bloedserieus aan. 'Dat klopt.'
Verbouwereerd staart hij terug. Ineens neemt Aiden mijn handen in de zijne, zijn ogen smekend als hij me aankijkt.
'Baby, alsjeblieft... Ik trek het niet langer meer zonder je.'
Mijn adem stokt.
Wil hij serieus zó graag dat ik zijn vriendin wordt, dat hij me er zelfs om smeekt? Waar is de arrogante Aiden Wyatt gebleven die nooit iets van relaties wilde weten of die me altijd het leven zuur maakte?
Het kost me de nodige moeite om mijn gezicht in de plooi te houden.
'Ik zei nee...' Ik laat een stilte vallen maar al snel trekken mijn mondhoeken omhoog. 'Niet voordat je me op een fatsoenlijke date meeneemt. Alleen jij en ik.'
Aiden laat een flinke teug adem ontsnappen. De opluchting is duidelijk zichtbaar op zijn gezicht waardoor ik zachtjes grinnik.
'Fuck babe. Je liet me schrikken.'
Maar dan pas lijken mijn woorden tot hem door te dringen.
Met een gefrustreerde kreun laat hij zijn hoofd hangen. 'Zeg me alsjeblieft niet dat jij er zo'n eentje bent die ik eerst het hof moet maken?'
Hij benadrukt de woorden het hof maken door met zijn vingers aanhalingstekens te maken in de lucht.
Het hof maken? Leven we in de zestiende eeuw, of zo?
'Die meiden kosten me te veel werk,' klaagt hij als hij weer opkijkt.
Oh ja? Dat zullen we nog weleens zien.
'Hmm... ik vraag me af of Noah nog een keer met me op date wil, of Dylan,' zeg ik plagend. 'Misschien moet ik een van de twee maar even bellen. Waar is mijn telefoon?'
Aiden vouwt zijn armen zo snel om mijn middel, dat ik de neiging krijg om te lachen. Hij trekt me dicht tegen zich aan en duwt zijn gezicht weer in mijn nek.
'Dylan kan de pot op en die eikel van een Noah al helemaal,' gromt hij tegen mijn hals. 'Afgelopen keer was de eerste én laatste keer dat hij jou date was.'
'Maar Noah is zo knap en sexy, en Dylan kan zó goed zoenen,' verzucht ik.
Aiden lijkt mijn geplaag niet zo leuk te vinden want zijn armen vouwen zich nog strakker om me heen. Wow, hij is echt extreem jaloers.
'Maak je geen zorgen,' zeg ik en geef hem een kus waardoor zijn glimlach weer terugkeert. 'Ik wil alleen jou.'
'Dat is maar goed ook, want ik ben niet van plan om je ook maar met iemand te delen.'
Aiden drukt nog een claimende kus op mijn lippen. Dan trekken zijn mondhoeken ineens in een ondeugende grijns en begint hij de knoopjes van zijn overhemd los te maken, waarin ik vannacht heb geslapen.
Argwanend kijk ik hem aan. 'Wat doe je?'
'Ik neem wat van mij is.'
'Als je je overhemd terug wilt hebben, dan kan je dat ook gewoon netjes vragen,' zeg ik en hou zijn bewegingen nauwlettend in de gaten.
Aiden richt zijn inmiddels donkere blik op mij, terwijl zijn gespierde schouders zich nog altijd aanspannen met elk knoopje dat hij losmaakt.
'Wie zegt dat ik het over mijn overhemd heb?'
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...