• POV HOLLY •
Noah zit al op me te wachten als ik de vergaderzaal binnenloop. We verspillen geen tijd en gaan meteen aan de slag met de voorbereidingen van het project.
Het project van de Arquette's is een villa in Beverly Hills die geheel in mediterraanse stijl zal worden.
Nadat ik de informatie al had bestudeerd in mijn kantoor, kreeg ik meteen een visie over hoe die stijl het mooist tot z'n recht zou komen in het interieur. Hopelijk kan ik met deze ideeën bewijzen dat ik wel degelijk talent heb en kan ik Aiden voor eens en altijd de mond daarover snoeren.
Nog een tikkeltje onzeker leg ik mijn ideeën voor aan Noah, maar die reageert zo enthousiast dat ik steeds meer zelfvertrouwen begin te krijgen.
Ik kom er al snel achter dat dit al het derde project van de Arquette's is dat Wyatt Designs mag doen, en het is tevens het tweede Arquette's project die Noah mag doen voor ze, dus hij kent deze mensen al.
Dat wordt wel duidelijk als een uur later Alice en Mrs. Arquette de vergaderzaal in komen lopen, op de voet gevolgd door Aiden.
'Giselle, Noah ken je natuurlijk al,' zegt Alice.
Mrs. Arquette loopt gelijk naar Noah toe en geeft hem twee kussen op zijn wang. 'Chéri! Wat ben ik blij je weer je te zien.'
Mijn vermoeden dat is Frans is op basis van haar achternaam, wordt bevestigd als ze met een sterk accent spreekt.
Noah schenkt haar een warme glimlach. 'Goed om u weer te zien, Mrs. Arquette.'
Alice gebaard naar mij. 'En dit is Holly Parker, onze nieuwe interieur designer.'
Ik steek beleefd mijn hand uit naar de vrouw die ik rond Alice' leeftijd schat. Mrs. Arquette schud mijn hand terwijl ze langzaam haar blik over mij heen laat glijden, alsof ze aan mijn uiterlijk kan opmaken of ik goed ben in mijn werk of niet.
Helaas zie ik meteen een afkeurende blik op haar gezicht verschijnen.
Nou, tot zover een goede eerste indruk en dat terwijl ik nog niks heb gezegd of gedaan.
Snel ga ik weer naast Noah staan en richt mijn ogen op de grond terwijl de anderen met elkaar in gesprek zijn.
'Niet je ogen neerslaan,' fluistert hij me zachtjes toe.
Verbaasd kijk ik naar hem op.
'Zo doet ze tegen iedereen die ze niet kent. Geloof me, je gaat het geweldig doen. Niet op je kop laten zitten en al helemaal niet aan jezelf gaan twijfelen, oké?'
Ik knik licht en voel mezelf langzaam iets ontspannen. Noah schenkt me nog een bemoedigende glimlach voor hij zich richt op Alice en Mrs. Arquette.
Mijn ogen gaan van de twee vrouwen naar Aiden die met een stalen blik naar me staat te kijken.
Fantastisch, dat kan er ook nog wel bij.
Aangemoedigd door Noah's woorden dat ik me niet op m'n kop moet laten zitten, werp ik Aiden een vernietigende blik toe.
Ik haat hem. Zo, zó erg.
Zijn ogen vernauwen iets waardoor ik bijna begin te denken dat hij wederom doorheeft wat er in mijn hoofd omgaat. Voordat ik daar weer paranoïde over kan worden, richt ik me weer op Mrs. Arquette.
Net als Alice is ze van top tot teen gestoken in designer kleding. Maar waar het bij Alice subtiel is, is het bij haar een tikkeltje overdadig.
'Laten we maar gauw beginnen, oui?' zegt Mrs. Arquette. 'Ik heb straks nog een afspraak.'
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Dragoste[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...