• POV HOLLY •
Galant als altijd houdt Noah de deur van zijn Porsche voor me open en helpt me in zijn lage sportwagen. Zodra hij achter het stuur heeft plaatsgenomen, start hij de auto en rijden we in stilte de lange oprijlaan af.
'Dus... jij en de grote baas, huh?' zegt Noah als we de dure wijk achter ons hebben gelaten en de openbare weg oprijden.
'Mhm,' hum ik, mijn blik op de omliggende omgeving gericht.
Door Aiden's stompzinnige actie weet straks het hele kantoor van onze relatie af, en reken maar de meesten dan anders naar me gaan kijken. Ze gaan waarschijnlijk denken dat ik alle opdrachten heb gekregen — of ik nog krijg —, vanwege mijn relatie met een van de CEO's.
Het was al erg genoeg dat de meesten inmiddels weten dat ik bij de Wyatt's woon, en dat had me al heel wat vuile blikken opgeleverd, dus ik denk dat sommigen nu al het gevoel hebben dat ik door de Wyatt's word voorgetrokken.
Maar niks is minder waar.
Ik werk net zo hard als ieder ander om mijn opdrachten te krijgen en gelukkig bevestigen zowel Alice, als Reese en Aiden dat. Ik heb alles op eigen houtje voor elkaar gekregen en dat is ook waarom ik het Arquette's project toegewezen had gekregen.
Alice had mijn werk bij mijn vorige werkgever uitvoerig bestudeerd en dat is de enige reden waarom ik deze grote opdracht in de eerste plaats mocht doen.
'Het verbaasd me overigens niks,' onderbreekt Noah mijn gedachten.
Fronsend kijk ik zijn kant op. 'Hoe bedoel je?'
Hij haalt zijn schouders op terwijl zijn ogen gefocust blijven op de weg. 'De manier waarop hij altijd naar je kijkt en het feit dat hij me een knal had verkocht nadat ik je kuste, vertelde me al genoeg.'
Dus hij had deze hele tijd al een vermoeden. Dat zou me ook niet echt meer moeten verbazen.
Noah kijkt me kort aan. 'Maar weet je zeker dat jullie het op de lange termijn gaan redden?'
'Pardon?' Ik voel me meteen aangevallen en moet dan ook mijn best doen om niet boos te klinken.
We mogen dan wel vrienden zijn, maar wie is hij om zich te mengen in mijn relatie met Aiden.
Noah zucht. 'Wat ik bedoel is, dat Aiden altijd heeft geroepen dat hij niks van relaties wil weten. Dat weet iedereen. Dat jullie nu een relatie hebben, betekend nog niet automatisch dat hij het ook alleen bij jou weet te houden.'
What in the actual fuck?!
Insinueert hij nou dat Aiden vreemdgaat? Dat lijkt me stug aangezien we al onze vrije tijd met elkaar doorbrengen.
Ik kan Noah alleen maar met verbijstering aankijken als hij verder gaat met zijn uitleg.
'Ik ken mannen zoals hij. Ze denken alleen maar aan zichzelf, hebben bakken met geld en lopen elke week met een nieuwe vrouw aan hun arm. Ik neem aan dat jij een toekomstbeeld voor je ziet, maar wees eens eerlijk; zie je die ook met Aiden?'
Ik voel mijn hart samentrekken door het onbehagelijke gevoel dat hij me geeft met zijn woorden. 'W-wat?'
Noah lijkt mijn paniek niet in de gaten te hebben en praat stug door. 'Jij wilt vast trouwen, een gezin stichten etc., maar dat zie ik Aiden nog niet doen.'
Ik voel me met de minuut ellendiger worden.
Noah zit er niet ver naast. Ik wil inderdaad trouwen, kinderen krijgen, misschien zelfs een schattig hondje in huis nemen en uiteindelijk oud worden met de persoon van wie ik zielsveel hou...maar krijg ik dat ook allemaal met Aiden?
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...