• POV AIDEN •
Tevreden kijk ik op de smartwatch om mijn pols als ik het huis inloop.
Bijna tien kilometer afgelegd en dat nog voor de zon volledig op is. Niet slecht voor iemand die al tijden niet meer aan hardlopen heeft.
Door mijn drukke werkschema lukt het me enkel om in de gym op kantoor te sporten, maar op deze zaterdagochtend had ik de behoefte om weer eens op vaste grond te gaan hardlopen, in plaats van op een loopband.
Met de muziek die nog steeds luid door de AirPods klinkt, loop ik de trap op naar boven. Als ik Holly's kamer passeer, zie ik haar nog net de inloopkast in verdwijnen.
Ik doe de oortjes uit en zet de muziek af als ik haar kamer inloop. De iPod en oortjes gooi ik op het bed neer, en loop vervolgens naar de inloopkast waar Holly zachtjes neuriënd door haar outfits schuimt.
Hoeveel kleding kan een vrouw hebben?
Met mijn armen over elkaar geslagen leun ik tegen de deurpost en volg al haar bewegingen. Ze lijkt niet in de gaten te hebben dat ik haar aan het bekijken ben, dus neem ik rustig de tijd om haar in me op te nemen.
Bij het ruiken van de bekende kersen geur, gok ik dat ze net onder de douche vandaan komt. Ze moet haar haar al droog geföhnd hebben, want de lange bruine lokken hangen nu in zachte krullen op haar rug.
Fuck, ze is zo vreselijk mooi.
Mijn ogen verplaatsen zich als vanzelf naar haar heerlijke ronde billen, die iets te zien zijn door het dunne badjasje dat ze draagt.
Hoe noemde ze dat ding ook alweer? Het klonk als iets Chinees of Japans. Hoe het ook heet, ik ben er dankbaar voor dat dat ding van zulk dun stof is gemaakt, want dat geeft mij perfect zicht op al haar sexy rondingen.
Holly haalt een zwart jurkje van de hanger en opent vervolgens een la om daar iets uit te pakken, waarvan ik niet precies kan opmaken wat het is.
Ze grist nog een paar zwarte hoge hakken met felrode zolen van de plak en loopt ermee naar het bankje dat in het midden van de inloopkast staat.
Nog altijd heeft ze nog niet door dat ik hier sta. Gefascineerd bekijk ik het hele tafereel dat zich voor mijn ogen afspeelt.
Ze neuriet nog steeds zachtjes als ze de kleding naast zich neerlegt en het item pakt dat ze uit de la heeft gehaald. Pas als ze haar been optrekt en het stukje zwarte stof om haar voet laten glijden, krijg ik door dat het kousen zijn.
Met haast militaire focus hou ik mijn ogen op haar gericht als ze in alle elegantie de kous optrekt tot aan haar dijen, en vervolgens de bovenkant vastmaakt aan een bandje die me tot nu toe nog niet was opgevallen. Ze herhaalt het hele proces met de andere kous.
Het enige wat ik de hele tijd kan denken, is hoe zoiets simpels als kousen aantrekken, zo ontzettend opwindend kan zijn.
Alsof ze me daar nog niet genoeg mee martelt, laat Holly haar voeten in de hoge hakken glijden en trekt vervolgens het zwarte gevalletje uit, waarvan ik me ineens herinner dat het een kimono heet.
Mijn hart zou het haast begeven nu ik haar zo zie staan in enkel zwart kanten lingerie, kousen en torenhoge hakken.
Deze vrouw is in mijn ogen de definitie van sexy, en ik kan nog altijd niet geloven dat ze de mijne wil zijn.
Holly buigt iets voorover om het jurkje van de bank te pakken, maar die actie drijft mij volledig tot waanzin. Ik heb haar vaker in sexy lingerie gezien, maar dit slaat alles.
'Godallemachtig,' zeg ik schor.
Holly slaakt een gil van schrik als ze mijn stem hoort en grijpt snel de kimono om zichzelf te bedekken, maar dat heeft hetzelfde effect als een stuk glas voorhouden.
JE LEEST
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐓𝐨 𝐇𝐚𝐭𝐞 𝐌𝐞
Romance[UNEDIT VERSION] 𝟏𝟖+ || 𝗕𝗼𝗲𝗸 #𝟭 𝗶𝗻 𝗧𝗵𝗲 𝗛𝗮𝘁𝗲 𝗚𝗮𝗺𝗲𝘀-𝘀𝗲𝗿𝗶𝗲 🔥 Wanneer ze haar droombaan, appartement én vriendje kwijtraakt, moet Holly Parker noodgedwongen terugkeren naar de plek waar ze is opgegroeid: Los Angeles. Terug in...