3.Bölüm

1.1K 57 178
                                    

(Medya Isabell'in giydikleri)

Isabell Alexa Rosier'den

06.00 - 01.09.2004

Güneşin ilk ışıklarıyla uyanmıştım yine. Heyecanlı olmam gerektiğini söyleseler de bu saçmalıktı. Heyecan, sadece insanlara yanlış şeyler yaptıran, unutkanlık yaratan, işleri aksatan bir duygudur.

Eşyalarımı dün geceden hazırlamıştım ve şuan tek ihtiyacım olan şey sütsüz bir kahveydi. Gece geç yattığım için yorgundum. Heyecandan değil tabii ki, Alex'in bana iki gündür öğretmeye çalıştığı bilgisayarla alıştırma yapıyordum.

Kimse ortalıkta gözükmüyordu, ben de kendime kahve yapmaya başladım. Kahve hazır olurken laptopu açtım ve haberlere bakmaya başladım.

Cassini-Huygens uzay sondası Satürn'ün yörüngesine girmiş. Aptal muggle'lar... Bunun önemli bir şey olduğunu zannediyorlar. Biz cadılar, bunu bir asa hareketiyle yapabiliriz.

(Öncelikle belirtmeliyim ki muggle karşıtı falan değiliz. Sadece fazla huysuzuz. Ayrıca haber gerçek. 2004 yılında temmuz ayında oraya giden uzay sondası Cassini-Huygens, Satürn'ün halkalarının, ilk yakın fotoğraflarını çekti.)

Kahvem olduktan sonra onunla birlikte bir süre daha bilgisayarda makalelere baktım ve kapattım. Yaklaşık bir dakika sonrasında ise annem mutfağa girdi.

-Günaydın ,Isabell. Kahve mi içiyorsun bu saatte? Mideni yakar.

Kol saatime baktığımda saatin yediyi çeyrek kaldığını gördüm. Geç bile olduğunu düşündüm ama bunu tartışmak istemediğim için sesimi çıkartmayacaktım.

-Günaydın anne.

-Hayatım kravatımı gördün m- Isabell? Günaydın.

-Günaydın. 

-Gitmeye hazır mısın?

-Evet.

-Aaron'ı gördün mü, uyanmış mı?

-Görmedim.

-Sabah sabah kahve mi içiyorsun, hem de sütsüz?

-Evet. Şimdi sorgu bittiyse sevgili abimin yanına gidip uyanıp uyanmadığına bakacağım.

İmalı konuşmamın ve tabii bakışlarımın babamı sinir ettiğini biliyordum ve bu hoşuma gidiyordu.

Alex'in tıklatmama rağmen kapıyı açmamasının tek sebebi olabilirdi, o da hala horul horul uyuması.

İçeri daldım -dalmaz olaydım. Siyah saçlı bir kızla birbirlerine sarılmış uyuyorlardı. İkisinin de arkası dönüktü. Ama Tanrı'ya şükür giyiniklerdi.

 Ama Tanrı'ya şükür giyiniklerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bize arkaları dönük)

Arkamı dönüp derin bir nefes aldım ve yüksek sesle konuştum.

Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin