Isabell Alexa Rosier (Raven)
09.00 - 08.12.2010
Snape'in Dumbledor'un ölümünü ve yeni baş öğretmenin kendisi olduğunu açıklamasının ardından Harry ve arkadaşları kaçmıştı. Bu sırada Draco bizim eski gurbu topluyordu. Birlik olmamız gerekiyordu. Bir şey yapmazsak Slytherinler ölümyien, diğerleri de hain olarak damgalanacaktı. Ama birlikte durursak kimse laf atmaya cesaret edemezdi.
Sonunda Draco; Artemis, Pansy, Theo, Alex ve hatta Mattheo'yu bile etrafımıza getirmişti. Pansy ve Theo beni aralarında görmeyi anlamlandıramasa da kimse bir şey demiyordu bu konu ile ilgili.
Pansy ve Alex'in birbirine kaçamak olduğunu düşündükleri bakışlar atmalarından bıkmıştım.
-Yeter artık! Bir saattir bakışıp duruyorsunuz, söyleyin de siz de kurtulun ben de!
Ani ve beklenmeyen çıkışımın üstüne Pansy sinirle kafasını iki yana salladı.
-Sen bizim aramızı nereden biliyorsun ki?!
-Alex anlattı.
-Ohooo, Alex demeye bile başlamış, hayırlı olsun Rosier Bey!
-Ne saçmalıyorsun Pansy?
-Zaten saçmalayan benim! Hep bendim!
-Kızım iyi misin, ne bu gerginlik ya?
-Diyorum ki, al bunu tepe tepe kullan! Ama haberin olsun, maksimum 6 yıl sürüyor. Sonra kendini çöp gibi hissedersen benden bilme!
-Ne-
-Senin hiç bir şey söylemeye hakkın yok Aaron Alexander Rosier!
-Neden senden ayrılan benmişim gibi davranıyorsun! Sen ayrıldın benden! Hemde bir mesajla! 6 yılın hatrına insan gelir adam gibi söyler dimi! Ama yook, Pansy hanım nasıl isterse öyle olacak!
-Çünkü ilgisizliğinden bıkmıştım tamam mı! Sevgini belli etmeye bile zaman bulamaz olmuştun! Sadece ilgi istedim, ama sen ne yaptın? Gittin başka kızlarla, arkadaş ayağına- tövbe tövbe!
-Ne diyorsun sen ya! Ben seni aldatır mıyım!? Seni çok seviyordum! Ama sen benim seni aldattığımı mı düşündün? Hem de bana söyleme zahmetine bile girmeden? Bunu nasıl yaparsın... Bak, o süreçte ne kadar kavga attiğimizi ve bunların ilişkimizi zayıflattığını biliyorum ama-
-Ama ne Alex, yaptın mı yapmadın mı?
-Bir saattir yapmadın diyorum ama sen beni dinleme zahmetine bile girmemişsin...
-Beni hâlâ seviyor musun?
-Bu soruya cevap vermeyeceğim.
Geri çekilip uzaklaşacaktı ki kolunu tuttum.
-Lütfen, Alex, benim için kal.
-Benim içinler bile başladıysa...
-Pansy ister inan ister inanma, bu çocukla benim kardeşim. Ne olursa olsun. Ve sen de öyle. Hani bana yenge olacaktın?
-Ne..?
-Evet hepinizin öğrenme zamanı geldi. Tanıştırayım; ben. Isabell Alexa Rosier. Diğer ve tercih ettiği adıyla Raven.
Theo ve Pansy etrafına baktı. Diğerlerinin tepkisini bekledi. Ama sadece ikisinin bunu bilmdeiğini anladıklarında aynı anda bana güçlüce sarıldılar.
-Seni aptal! Yıllardır nerelerdesin sen?! Al işte, kurdun turşumu! Kız arkadaşım da yok!
Hepimiz seslice güldük. Pansy geri çekildiğinde utangaçça yere bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal Et
FanfictionIsabell Alexa Rosier... 5 yaşından 13 yaşına kadar ailesinden uzakta, bir savaşçı olarak yetiştirilmiş genç kızın eve dönüşü... Ne zorluklar kaldıracak? Bu yükleri taşırken yanında duranlar kimler olacak? Güçlerinin ağırlığının altında kaldığında k...