Isabell Alexa Rosier'den
08.00 - 31.10.2004
O günden sonra, aslında tahmin ettiğimizden çok daha güçlü olduğumu öğrendik. Gücüm sifonlanamayacak (çekilerek bitirilemeyecek) kadar fazlaydı. Alex'le aramız biraz bozuktu ama en azından konuşuyorduk. Saçımın kırmızısı da geçmişti kriz sırasında. Akşamki parti için bir şeyler düşünmüştüm ama pek emin değildim. Zaten cumartesiydi ve geç saate kadar takılabilirdik. Hem içinde rahat olabileceğim, hem de Artemis'i tatmin edecek bir şey...
Sanırım doğru şeyi bulmuştum. Evet, bulmuştum.
Portakal kişisi aranıyor...
-Efendim Isabell?
-A-a sen bu saatte uyanık olur muydun, hayret. Neyse, Hogsmade'e gidiyorum, geliyor musun?
-Maalesef kuzu ya... Biliyorsun ben organize ediyorum bu partiyi ve çok işim var. Ama istersen bizimkilerden birini vereyim yanına?
-Yok ben doğru kişiyi biliyorum. Sana kolay gelsin, görüşürüz.
-Görüşürüzzz!
Telefonu kapatıp Başı Boktan Kurtulmaz ı aradım.
-Isabell? Bu saatte neden aradın? Bir sıkıntı mı var?
-Yok Harry. Sende Alan'ın numarası var mı, diye soracaktım ben.
-Ha, şey evet var.
-WhatsApp'tan atar mısın? Teşekkürler, görüşürüz.
Telefonu yüzüne kapatmıştım. Yaklaşık yirmi saniye sonra Harry'den gelen numarayı kaydettim ve aradım.
Şebek kişisi aranıyor...
-Alo? Kimsiniz?
-Alan, benim Bell. Hogsmade'e gidiyorum, geliyor musun?
-Olur, zaten çikolatalarım bitmişti.
-O zaman, on dakika içinde bahçede ol.
-Tamamdır kaptan!
Kapattıktan sonra üstümü giyinmeye başladım. Saçımı da at kuyruğu yapıp aşağı indim. Bir dakika kadar kalmıştı. Neredeyse zaman doluyordu ki, Alan geldi.
(Taç yokmuş gibi düşünün.)
-Prenses, ne kadar güzel gözüküyorsun...
-Teşekkür ederim, Alan. Senin için de aynı şeyi söyleyebilirim.
Birbirimize gülümsedik ve Hogsmade'a doğru yola çıktık.
Vardığımızda, oranın okuldan daha soğuk olduğunu fark ettim. Hafiften bir serin hissetsem de üşümüyordum. Alan ile kol kola o dükkandan bu dükkana giriyor ve gülüşerek ortalıkta dolanıyorduk. Aklıma gelen fikirle durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal Et
FanfictionIsabell Alexa Rosier... 5 yaşından 13 yaşına kadar ailesinden uzakta, bir savaşçı olarak yetiştirilmiş genç kızın eve dönüşü... Ne zorluklar kaldıracak? Bu yükleri taşırken yanında duranlar kimler olacak? Güçlerinin ağırlığının altında kaldığında k...