53.Bölüm

143 12 17
                                    

Raven

Çatı kısmından gelen tıkırtıyla oraya döndüğümde elinde iki bıçakla bekleyen Draco'yu gördüm. Üstteki tahtalardan geniş birinin üstünde usulca bekliyordu. Kadraja girdiği anda Beneditch'i paramparça edeceği belliydi. 

Çok rahatlamıştım. Draco serbestti ve ona zarar veremezdi. Hayden'ın elinden kurtulmuş olmalıydı.

-Sana nerde dedim Hayden!

-O-o kaçtı... Engel olamadım...

Hayden'a sağlam bir tokat attığında elimdeki iğneyi daha da zorladım. Açmak zorundaydım, bu yaptıklarını ona ödetmek zorundaydım.

-Ne boka yararsın ki zaten!?

O arada ben Draco'ya yardımcı olmak için  Beneditch'ş onun görüş alanına çekmeye çalışmalıydım.

-Beneditch, gel buraya! Ne yaptın Draco'ya söyle! Ne yaptın, nerede o?!

Dikkatini ve odağını dağıtıyor ve sonunda Draco'nun görüş alanına girmesini sağlıyordum. Draco ona nişan almış olmalıydı şimdiye kadar. 

-O çok sevdiğin Draco'cuğun seni bırakıp kaçmış! Ne büyük aşk ne büyük aşk!

-O beni asla bırakmaz. Hiç bırakmadı, bırakmayacak da, göreceksin.

Beneditch bir anda sinirle geri çekilirken uzun süre aynı pozisyonda kalmasından faydalanmış olması gerekn Draco bıçağı atmıştı ama aniden geri çekilen Benedicth'e gelemişti bıçak, arkasındaki duvara saplanmıştı. O bıçağı vegeldiği yönü anlamaya çalışırken birkaç sanşyelik şoku kullanan, benim ellerimdeki kilit olmuştu, basit bi 'click' sesiyle açılmıştı.

Beneditch Draco'yu ve fırlattığı bıçağı görünce deliye dönmüş, belindeki bıçaklardanbirini kabzasından çıkararak ona doğru gelişigüzel sallamıştı. 

Onun fırlatışının isabetli olmayışını fırsat bilen Draco oradan yere doğru atlamış ve yere düşüşünün hasarını yavaşlatmak için takla atmıştı. Beneditch ona doğru hedefi tutturacak bir atış daha yaptığında Draco bundan kaçmayı son anda başarmıştı. O da diğer elindeki ve sahip olduğu son bıçağı sallayarak Beneditch'in kolunu sıyırmıştı. Acıyla geri çekilse de pes etmeyen ve etmeyecek Beneditch iki eliyle belindeki çift taraflı bıçakları alıp aynı anda ona doğru atcağı anda zincirleri gevşetmiş ama bunu belli etmemiş olan ben bacağına sert bir tekme atmıştım.

O benim kaçmamı beklemediğinden gafil avlanmıştı, ben de kısa sürede tamamen zincirlerimden kurtularak Draco'nun yanına kaymıştım.

-Sevgilime bulaşma Beneditch, sonuçları fena olur.

Dövüş pozisyonu alıp Draco'ya baktığımda o da bana aynı şekilde bakıyordu. Kafamla işaret verdim ve ikimiz aynı anda ona koşmaya başladık. O sırada henüz ayağa kalkmış ve gözlerini kin ve nefret bürümüş Beneditch, elinden tekmeyle düşürmesine sebep olduğum o iki bıçağı yerden tekrar almış ve bize nişan almıştı. Bana attığı saçımın bir tutamını keserek arkaya bir yere gitti ancak Draco'ya attığı onun karnını çizmişti. Saplanmaması iyiydi ancak canının yandığını biliyordum. Biz zaten ona ulaşmıştık ve bundan sonra bize bir şey fırlatmaya çalışsa da bir işe yaramazdı, bunu bildiğinden geride benim depomdan alıp -büyük ihtimalle işkence için- arkasındaki zulanın yanına koyduğu en uzun boylu hançerlerden ikisini almış bize doğru tehditkârca sallıyordu.

-Isabell uzak durursan sana bir şey olmaz. Ama o ölecek.

Hançerinin ucuyla Dracoyu gösterip sinirle konuşmuştu.

-Asla! 

-Benim savaşım seninle değil, neden anlamıyorsun!? Geride dur!

Benim tarafımda olan eli hançeri bana yaklaştırmıştı.

-Sakın ona dokunayım deme!

Draco ona doğru hamle yapmıştı ve bu onun dikkatinin dağılmasına sebep olduğundan onun elindeki hançeri hızlı bir hamleyle alabilmemi sağlamıştı. Bu sefer geri çekilip sadece bana doğrultmuştu ucunu.

Draco yanıma ve geri çekilip kulapıma fısıldamıştı.

-Raven, elindekini bana ver.

-Hayır Draco seni onunla bırakmam-

-Bir kez olsun bana güven.

Ona bir saniyelik bakışım, gerçekçi değil duygusal kısmımı ortaya çıkarmış ve ona hançeri vermemi söylemişti. Ben de ona ve hislerime güvenerek verdşm kararımı. Elimdekini temkinlice ona verirken fısıldadım.

-Lütfen dikkatli ol...

Kafasıyla minik bir onaylamayla beni arkasına doğru çekti.

-İstediğin benim değil mi, beni öldürmek istiyorsun. Sıkıysa yap da görelim.

Onu bu kadar özgüvenli görmeyi beklemeyen Beneditck hançeri ona vermeme bile şaşırmış olmalıydı. Benim geri çekilmemi bekledi ve gardını aldı.

-Bağırsaklarını sökerken Isabell'in izlemesini istiyordum zaten.

Sırıtıp ilk hamlesini yaptı.

Bu bölüm bi tık kısa biliyorum ama sizi o kadar kıyıda bırakmak istemedim canlarımm

Ama bir sonraki bölümü oy ve yoruma bağlı atacağım maalesef :/

Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin