Raven
Birkaç hafta geçmişti Draco'yla 'nişanımız'ın üstünden. Kimseye bahsetmeme kararı almıştık. Güzel şeylerin ne kadar çabuk kaybolduğunu ikimiz de biliyorduk. Tabii ki ailemizin yanına döndüğümüzde her şeyi anlatacaktık ama artık savaşa kadar ailemizi göremeyeceğimizi ikimiz de iyi biliyorduk. İşin hem iyi hem kötü tarafı; savaş çok yakındı. Tahminlerime göre bir ay içinde kesinlikle başlamış olacaktı.
Benim amacım karanlık tarafı bitirmek, Potter ve yoldaşlığın kazanmasını sağlamaktı tabii ki. Bu sürede; bir hortkuluk ele geçirmiş, karanlık tarafın belki de onda birini sessizce öldürmüş ve en önemlisi yoldaşlığın üstünde kullanılacak -zararlı sanılan ama- zararsız bir iksir geliştirmiş ve kabul ettirmiştim ki bu ölümü gittikçe azaltacaktı. Yani çoğunlukla başarılı olduğumu söyleyebilirdim. Bahsettiğim iksirden de yeterince yapmış hazırda bekliyordum. Savaşa birkaç gün kaldığında verirdim ancak iksirleri onlara. İçindekileri araştırmaları ihtimalini göze alamazdım.
Bu yorucu haftaların, dün bitirdiğim iksirlerin yorgunluğunu bir kenara atmak için ne yapmak istediğimi çok iyi biliyordum.
-Dracoo?
-Sevgilim?
-İşin var mı şuan?
-Yok Rav, neden sordun?
-Bugün bir şeyler yapalım istiyorum da, sen de ister misin diye soracaktım.
-Tabii. Ne yapıyoruz?
-Yüzmeye ne dersin?
-Bikini giyeceksen neden olmasın?
Söylediğinin üstüne gözlerimi devirdikten sonra merdivenlere yöneldim.
-Ben hazırlanmaya gidiyorum, bikiniyi giymeme yardım edersin diye umuyordum.
Sırıtan Draco, avına yaklaşan bir kaplancasına yanıma geldi ve boynuma ısırık ve öpücükler kondurmaya başladı.
-Draco, yü- yüzelim diyorum san- ah-
-Tamam, tamam... Gel hazırlanalım.
Elime narin bir öpücük kondurduktan sonra beni ani bir hareketle kucağına aldı.
-Draco...
-Yüzeceğiz sanıyordum? İsmimi o şekilde söylemeni tavsiye etmem eğer amacımız yüzmekse.
***
İkimiz de giyindik ve dışarı çıktık. İskelenin ucuna yürüdüğümüzde havanın çok da sıcak olmadığını fark etmiştim ama bu sadece beni mutlu ederdi. Draco'yu bilemezdim tabii.
-Draco.
-Hm?
-Atlasana.
-Soğuk duruyor. Önce bir bakacağım.
Eğilip suya dokundu ve biraz suyla oynadı.
-Ee, nasılmış su?
-Yani... İdare eder ama soğuk gibi biraz-
-Raven!
Soğuk gölün içine düşmeden hemen önce ismimi haykırmıştı. Evet sözünü bitirmesine izin vermemem belki kabaydı ama o şekilde dururken onu itmememi nasıl beklerdi ki?
Suyun içinden saçını arkaya atarak çıktığında görünüşünü umursamamaya çalıştım. Gerçekten çok seksi görünüyordu.
-Seni cadı!
Söylediği şeye gülerken yere, iskelenin en ucuna oturdum.
-Ne diyebilirim ki, bu kanımda var.
Draco yanıma yüzüp durgun suya dokunan bacaklarıma sarıldı. Hafifçe öptükten sonra bana bakıp sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal Et
FanfictionIsabell Alexa Rosier... 5 yaşından 13 yaşına kadar ailesinden uzakta, bir savaşçı olarak yetiştirilmiş genç kızın eve dönüşü... Ne zorluklar kaldıracak? Bu yükleri taşırken yanında duranlar kimler olacak? Güçlerinin ağırlığının altında kaldığında k...