Isabell Alexa Rosier
09.30 - 25.10.2004
-Heyy, Dray, ne oldu? İşe yaramamış mı iksirin?
-Ben... çok üzgünüm neden böyle oldu anlamadım-
-Sorun değil. Ben zaten olduğum gibi güzelim değil mi? hahahahah
Ama ses çıkmamıştı.
-Hastane Kanadına gidelim.
-Ne, neden?
-Aynaya bak Bella...
Aynaya bakmamla kan beynime sıçradı.
***
-Tanrım, Alexa! Haberi alır almaz geld- sana ne oldu böyle?!
-Sadece Güzellik İksiri içtim.
-Kimse çirkin olduğunu iddia edemez şu halinle, çok güzeldin ama... Güzellik İksiri'nin saç rengini değiştirdiğini bilmiyordum?
-Zaten normalde değiştirse şuan Snape'in bulacağı panzehri bekliyor olmazdım, Alex. Sadece bir kaç karışıklık sonucu oldu.
-Sen kıytırık bir iksiri yanlış yapacak biri değilsin Alexa. Gerçekten ne olduğunu söyle.
-Aslında-
-Sus Draco. Söylemezsem ne yaparsın Alex?
-Hiç bir şey yapamayacağımı biliyorsun Lex-
-O zaman bu tehditvari ses tonunun nerden geldiğini sorabilir miyim?
-Sesim öyle çıkmıyordu, sadece ne olduğunu anlamaya çalışıyorum.
-Sadece sıra arkadaşımın yaptığı iksiri içtim. Buna neyin sebep olduğunu da tahmin edebiliyorum.
-Ne? Hangi salak o iksiri bile becereme-
-O. Cümleyi. Bitirmeye. Kalkma.
-Tanrı aşkına Isabell! Neyin var senin?!
-Madem çok biliyorsun ve kıytırık görüyorsun o iksiri, bir malzemesini söyle.
-Ne?
-Sana bir malzemesini söyle dedim. Hani şu, yapamadığı için kızdığın kişi var ya, onu salak yerine koymak için önce kendin salak olmadığını kanıtlaman gerekli. Hadi. Çok kolaysa söylesene! BAKMA YÜZÜME BÖN BÖN, MALZEMEYİ SÖYLE!
-...
-Güzel. Şimdi o kişiden özür dilediğini söyle.
-Özür dilerim. Oldu mu?
-Olmadı. Salak olduğunu kabul et ve o kişinin senden daha akıllı olduğunu söyle.
-ISABELL!
-DEDİĞİMİ YAP!
-Asla!
-Kaybol o zaman. İstemiyorum seni yanımda.
-Lanet olsun Isabell! Tamam salak olduğumu kabul ediyorum. Ve o kişi de benden daha akıllı. Oldu mu!?!
-Oldu. Şimdi gidebilirsin.
-Ama-
-Zaten Draco yanımda, derslerine gir, yoksa yok yazılırsın ve bu sevgili ebeveynlerimizin kulağına gider.
-Gidiyorum ama akşam yemeğinde buluşalım?
-Olur.
Tam arkasını dönmüş gidecekken bir anda tekrar döndü ve kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal Et
FanfictionIsabell Alexa Rosier... 5 yaşından 13 yaşına kadar ailesinden uzakta, bir savaşçı olarak yetiştirilmiş genç kızın eve dönüşü... Ne zorluklar kaldıracak? Bu yükleri taşırken yanında duranlar kimler olacak? Güçlerinin ağırlığının altında kaldığında k...