23.Bölüm

354 26 101
                                    

Isabell Alexa Rosier

10.00 - 14.08.2010

(Tarihe dikkat arkadaşlar)

Yıllarca uğraşmamın sonucunu hâlâ elde edememiştim. Yaklaşsam da henüz bir başarılı çalışmam yoktu. Aklıma gelen altı yıl önceki eve gelme anıları bugünün 19. yaş günüm olduğunu hatırlamama sebep oldu. Babam beş buçuk yıldır uyuyordu. Ben babamın bu halde uyumasına sebep olan kişilerle çalışıyordum. Her şey arap saçı gibi birbirine girmişken bu durumdan çıkmak için yanımda neredeyse kimsenin olmaması da onun üstüne tuz biber oluyordu. Her zaman olduğu gibi bu günde ara vermeyecek ve araştırmaya devam edecektim. Üstüme bir kaç parça bir şeyler giyip çıktım.

 Üstüme bir kaç parça bir şeyler giyip çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sadece kombin, gerisini boşverin.)

Rastgele bir kasabaya yürürken orada da bir kaç kurban bulacağıma emindim. İç kısımlardaki bara girerken etrafıma bakınıp gözüme birini kestirdim. Beni gördüğünde ağzının suyu akmaya başlamıştı.

-Selam.

-Selam, güzellik, seni bu saatte buralara ne attı?

-Bilirsin işte, sabah sabah sarhoş olmak istememe sebep olan şeyler. Bana bi' içecek getirebilir misin?

-Ne istersin?

-Mümkünse ağır olsun.

-Tamamdır. 

Otuzlu yaşlarındaki adam bana bir şeyler getirmeye gittiğinde ben de onun içkisine bir kaç damla veritaserum damlattım.

-İşte, buranın en sertlerindenmiş.

-Viski mi? Şaka yapıyor olmalısın... Her neyse, şerefe o zaman?

-Şerefe.

Bardaklar birbirine çarptıktan sonra bir kaç yudum almasını bekledim ve elinden tutup çekiştirmeye başladım. 

-Nereye böyle?

-Gel, sana çok güzel bir şey göstereceğim.

Söylediğim şeyi vermeye çalıştığım şekilde anladığından memnuniyetle beni takip etti. Bardan çıkıp kimsenin olmadığı ağacın arkasına getirdiğimde şaşırmıştı.

-Burada ne işimiz var?

-Öncelikle ben bir kaç şey soracağım sana, sen de cevap vereceksin, duydun mu?

-Sor bakalım asi kız.

-Daha önce hiç birine zorla bir şey yaptın mı? Yada yaptırdın mı? Detaylarıyla anlat.

-Evet, bir kızı benimle olması için tehtid etmiştim ama dayanamayınca ısrarlarıma, kendini astı.

-Pişman mısın? 

-Hayır. Teklifimi kabul etseydi böyle olmazdı. Suç onun.

Aptal muggle! 

-Güzel. Astenia-Roval!

Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin