12.Bölüm

561 36 143
                                    

(Bodrum Papatyası)

Isabell Alexa Rosier

20.10 - 28.11.2004

-Ehm, ehm!

-Ne var Alex? Gene ne istiyorsun?

-Bir şey istemiyorum, sadece her seni gördüğümde neden Draco'yla ağız ağıza olduğunu merak ediyordum.

-Beni yargılayacak konumda değilsin. Hele ki az önce Pansy'le oynaştığın gerçeği ortadayken. Beni yine hafife alıyorsun. Bir süre göstermediğim için güçlerim için yok olmuyorlar Alex. Hala; nefes alış-verişinin düzenini, yalan söyleyip söylemediğini, dudağındaki minik nemlendirici izini, gömleğinin buruşukluğunu ve Pansy'nin biraz gecikmesinin sebebini görüyorum. İnsan içinde söyletme istersen.

-Merlin razı olsun, insan içinde söylemedin. Bir de söyleseydin ne yapardım?

-Kes şunu, Aaron. Geliyor musun Dray? Listeye hala bakamadık. Bölündüğümüz için.

Alex'e sinir bozucu bir bakış attım ve yanından geçerek ilerlemeye başladım. Ama yine de mırıldanmasını duydum.

-Tabii canım, liste bir birinizin dudağında yazıyordu zaten. Onu böldüm kusura bakmayın...

-Bunu duydum!

-Umurumda değil Lexa.

Gülüp ilerlerken Draco da bana yetişmişti. Sohbet ederken kütüphaneye götürdüm onu. 

-Ee, liste nerede?

-Ne güzel konuşuyorduk işte, ne gerek var ki listeye şuan?

-Eee... Aslına bakarsan işim var.

-Ne iş-

-Kimseye hesap vermediğimi biliyorsun Dray.

-Ya, istersen seninle geleyim diye dedim. Listeye de bakalım istersen.

-Aslında... şimdi listeye bakalım ama sonra gitmem gerekiyor.

-Hadi ama Bella, yanında geleyim, canım sıkılıyor zaten... 

-Off, Dray! Tamam, ama yapacağımız şeyi kimsenin bilmemesi gerekiyor, tamam mı?

-Tamam, Sincap!

-Civciv!

-Sincap!

-Civ- ah, biliyor musun, listeye bakmalıyız.

-Tamam... İlk maç, aralığın on beşinde. Gryffindor ve Slytherin arasında. Sonraki tatilden önceki gün, Ravenclaw ve Hufflepuf. Tatilden sonra da Ravenclaw ile Gryffindor'un var. Hufflepuf ile Slytherin. Devam ediyor işte kazanan takımlar falan işte, öyle, klasik.

-Anladım... Her neyse. Şimdi senden, gidip üstüne sportif bir şeyler giyip beni binamın önünde beklemeni istiyorum. Ve soru sorma. Gidince görürsün. Görüşürüz.

-Görüşürüz Bella.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin