Isabell Alexa Rosier (Raven)
09.00 - 22.12.2010
Draco ve diğerleriyle geçirdiğim iki haftanın sonunda tekrardan mutlu olabiliğimi görmüştüm. Sanki öncesinde hiç mutlu olmamışım gibi...
Odamdan çıkıp sınıflara yürürken yanımdaki hâlâ uynamamış Theo'ya bir dirsek attım.
-Hadi uykucu, geç kalacağız.
-Offf...
Kolundan çekip biçim değiştirme sınıfına sokarken onu dersin başlamadığını görünce derin bir oh çektim. Kapıyı açıp girmemizle fazla ses çıkardığımız için tüm gözler bize dönmüştü. Hâlâ kolunu çekiştirdiğim Theo'yu bir yere oturttuktan sonra ismimin çağırılmasıyla oraya döndüm.
-Vay, Raven. İyi sevgili bulmuşsun.
-İşine bak Corner.
Theo'ya kitabı çıkarıp yanından ayrıldım ve Draco'nun yanına geçtim. Oturduğumda beni kendisine yaklaştırıp yanağıma bir öpücük kondurdu.
-Birden fazla var herhalde, şuraya bak.
-Sana işine bak dedim, Corner.
-Bana soyadımla sesleniyorsun ama biz senin soyadını bile bilmiyoruz. Eminim utanıyorsundur onlardan, kesin bir bulanıksın! Lpıofjwfjrf
-Kes sesini Corner!
-Bunu bana bırak lütfen Draco. Yani, sen şimdi benim bulanık olduğumu mu söylüyorsun?
-Evet. Hatta asa bulmuş bir muggle bile olabilirsin.
-Peki öyle olsam, bunu...
İşaret parmağımla ona gel işareti yaptığımda havaya kalkıp yanıma gelmeye başlamıştı.
-...yapabilir miydim?
Tüm sınıf pür dikkat beni şok içinde izlerken onu yaklaşık bir metre yukarıdayken aşağıya bıraktım.
-AH!
-Benimle uğraşma Corner. Sonuçları iyi olmaz.
Sınıfa bakarak konuştum.
-Hepinize söylüyorum. Bana yada çevreme bulaşmayın. Şimdi, rica etsem yerine geçer misin, Corner?
Kafasını sallayıp hızlıca yerine geçti. Draco belimi sıkıca tutuyor ve diğer eliyle de salık bıraktığım saçımı okşuyordu. Ortamı bozmak istemeyerek fısıldadım.
-Draco...
-Efendim..?
-McGonagall gelir birazdan, bırak da derse yoğunlaşalım.
-İkimizde bu dersi de konuyu da biliyoruz odaklanmaya ne gerek var ki?
-O zaman şöyle diyeyim, ders boyunca yaramazlık yapmassan ödül var?
-Çocuk muyum ben Raven!
-Söylediğin şey kadar çocukça bu. Hadi, ben şaka yapmıyorum. Uslu dur.
Yanağını öpüp biraz uzaklaştığımda izin verdi ama elini bacağıma koydu.
-Draco sen temas bağımlısı mısın acaba? Ne bu ya kdjflskd?
-Konu sensen, maalesef bir saniye kendimi senden ayırınca yıllarca gidecekmişsin gibi geliyor...
-Her neyse, sessiz ol- bak profesör de geldi.
***
Derslerin bitmesinin ardından Karagölün altına oturmaya geçmiştik hep birlikte.
-Ooo, Alex Bey, sonunda teşrif ettiniz bakıyorum? Yanınızda da güzel bir hanımefendi. Nerelerden böyle?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal Et
FanfictionIsabell Alexa Rosier... 5 yaşından 13 yaşına kadar ailesinden uzakta, bir savaşçı olarak yetiştirilmiş genç kızın eve dönüşü... Ne zorluklar kaldıracak? Bu yükleri taşırken yanında duranlar kimler olacak? Güçlerinin ağırlığının altında kaldığında k...