9.Bölüm

612 46 179
                                    

Isabell Alexa Rosier

20.35 - 31.10.2004

Bu bir şaka olmalıydı. Ya da birisi mi söylemişti? Ama kimse benim ne giydiğimi bilmiyordu ki...

Gözlerimi kırpıştırıp tekrar baktım. Hala ordaydı. Draco Malfoy 'Joker' olmuştu.

 Draco Malfoy 'Joker' olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hala beni görmemişti. Artemis onu görüp yanına gittiğinde ancak gözlerimi çekebildim. Kokteylime bakıyor ve kafamı kaldırmamaya özen gösteriyordum. Bardağı kurcalarken kulağım onların sesini duymaya o kadar odaklanmıştı ki, müziğin sesini hafifçe kıstıklarında seslerini duymayı başarmıştım.

"Diğerleri daha gelmedi mi?"

"Gidince görürsün. Şu koltuğa geç."

Benim olduğum yeri gösterdiğine emindim. Hızlı bir dikişle bardağı bitirdim ve yerimden kalkıp kokteyllerin olduğu yere gidip başka bir bardak hazırlamaya başladım. Tam derin bir nefes vermiştim ki ensemde bir nefes hissettim.

-Selam Harley.

Vücudumun titremesine engel olamamıştım; ki kısık ses tonu ve boynuma doğru fısıldadığını düşünürsek vücuduma hak veriyordum.

Arkamı dönemedim. Daha doğrusu dönmememin daha hayırlı olacağına emin olduğum için dönmedim. Yavaşça belime koyduğu ellerinin üstüne koydum ellerimi. Gözlerim kendiliğinden kapanıyordu.

-Draco...

Fısıldadım. Kafasının kulağıma yaklaştığını hissettim. 

-Efendim, Bella...

Elleri sıkılaşıyordu. Gittikçe yakınlaşıyorduk.

Kontrolü vücudumdan alıp mantığıma bıraktım ve geri çekildim.

Aramızda bir adım mesafe varken ona döndüm.

-İçecek bir şey?

Bana 'Cidden bunu mu soruyorsun?' bakışı atarken arkama dönüp içeceğimi tamamlamaya devam ettim.

-Yakışmış.

Benimle konuşmaya çalışıyordu. Ama vücudum onun yüzünden bu şekilde titrerken onunla havada nem olup olmadığını konuşamazdım.

-Teşekkürler. Sen de fena değilsin.

-Sağ ol ya. Eee bana içecek yapmayacak mısın?

Tam içeceğim bittiğinde söylediği şeyle, arkamı dönüp elimdekileri eline tutuşturdum. Sahte bir gülümsemeyle konuştum:

-Kendi içeceğini kendin yap Draco. Afiyet olsun sana.

Gülümsemeyi bir anda kesip içeceğimle, onu hafifçe iterek yanından geçtim.

Hızlı bir şekilde kapıya ilerlerken birine çarptım. Bakmadan tekrar yoluma devam edecekken bir ses duydum.

-Bell? Nereye böyle?

Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin