Raven
Hızla aşağıya koştum, kötü bir şey olmasından korkuyordum. Beni öyle bir sesten sonra çağırmaları hayra alamet olamazdı.
Merdivenleri koşarak indiğimde kimseyi göremedim etrafta. Merdivenin son basamağına geldiğimde tam Beneditch'e seslenecektim ki kafamın arkasına aldığım darbe beni alıkoydu. Tam olarak bayılmama sebep olacak o noktaya vuran bu kişiyi görememiştim. Son duyduğum ses şu oldu:
-Tatlı rüyalar...
Bir erkek sesiydi. Tek anladığım ve ayılana kadar çözemeyeceğim kişiydi.
Bekle- Draco, ona zarar-
***
Sonunda yavaş yavaş bilinç kazanmaya başladığımda hiç kıpırdamadım ve etrafı dinlemeye, çözümlemeye çalıştım. Boğuk da olsa anlayabiliyordum. Bir erkek sesi bir şeyler anlatıyordu. Planı olmadığı kesindi, beni oyuna getirebilmişti her kimse. Sahi Beneditch ve Hayden neredeydi? Onları ne duymuş ne de görmüştüm. Ama daha önemlisi Draco neredeydi ve ona ne yapmışlardı. Hiç hareket etmeden beklediğim sürenin sonunda kulaklarım beni gerçeklerle yüzleştirecek araç olmayı başarmışlardı. Bu erkek sesini tanıyordum, hem de çok yakından...
Gözlerimi açtım ve hemen dibimde bana bakan Beneditch'in o sırıtan iğrenç yüzünü gördüm.
-Günaydın güzellik. Sertliğimin kusuruna bakma böyle olsun istemezdim. Sonunda gözlerini açmaya karar vermene sevindim.
-Seni pi-
-A-ah sakin olalım, anlıyorum canını yaktım biraz ama olmadı böyle, cık cık cık...
Bir sandalyenin üstüne kelepçe ve zincirlerle bağlanmıştım. Hâlâ benim evimdeydik ve salonda duruyorduk. Eşyaların yeri değiştirilmiş, birçok şey olması gereken yerde değildi. Bunu çok önce planlamış ve uygulamaya geçirmiş olmalıydı. Görünürde bizden başka kimse yoktu ama emindim ki benim görüş alanımın dışındaki o alanda Draco vardı.
-Draco nerde piç!
-Aa küfür konusunda ne demiştik ama..? Hadi özür dilersen söyleyeceğim onun yerini sana.
-Kodumun köpeği Draco nerde diyorum sana bana cevap ver!
Ellerimi kurtarmaya çalışıyordum ama imkansızdı kelepçeler de zincirler de çok sıkı bağlanmıştı, gücümü bilircesine...
-Hmm, bilmem. Nerede ki o şerefsiz sevgilin?
-SENİ DİRİ DİRİ YAKACAĞIMI BİLİYORSUN DEĞİL Mİ BENEDITCH!? Çabuk söyle Draco nerede?!
-Ara da bul benim minik kuzgunum :)
-ULAN OROSPU ÇOCUĞU SENİ ELİME GEÇİRİRSEM VARYA AN-
-Sakin ol dedim, Isabell, artık ciddiyim.
Elindeki birkaç parça halatı bırakıp iyice yaklaşmış ve çenemden sertçe tutmuştu.
-Bu artık son uyarı. Kelimelerine ve ses tonuna dikkat etmezsen-
-Amacın ne şerefsiz! Amacın ne, sana her şeyi verdim elimdeki her şeyi! Ne istiyorsun! NE!?
Bir anda sinirle geri çekildi ve bağırmaya başladı.
-HER ŞEYİ Mİ!? HER ŞEYİ ÖYLE Mİ!?
-Sizi korudum, sana güvendim ve gizli evimi açtım! Ama karşılığında-
-HER ŞEYİNİ VERMEDİN! İlk bana güvenmedin, ilk beni getirmedin gizli eve! O Malfoy piçiyle işi pişirirken aklına bile gelmedim eminim!
-ACABA NEDEN!? SENİ İSTEMEDİĞİMİ DEFALARCA SÖYLEDİM NEDEN ANLAMAK İSTEMİYORSUN BUNU?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal Et
Hayran KurguIsabell Alexa Rosier... 5 yaşından 13 yaşına kadar ailesinden uzakta, bir savaşçı olarak yetiştirilmiş genç kızın eve dönüşü... Ne zorluklar kaldıracak? Bu yükleri taşırken yanında duranlar kimler olacak? Güçlerinin ağırlığının altında kaldığında k...