19.Bölüm

455 28 73
                                    

Isabell Alexa Rosier

21.15 - 31.12.2004

Annemin söylediği şeyin üstüne, sınır tanımayan zekama tekrar teşekkür ettim. Bir saniye içinde bu durumdan çıkabilecek bir yalan bulabilmiştim. Kendim hakkında söylemediğim tek yalan bu olacaktı. Ama zaten her şeyin bir ilki vardır değil mi?

Annemden hemen sonra ağzımdan bir kahkaha kaçmış gibi yaptım.

-Sabahtan beri onun dudağına lipgloss sürmek için yalvarıyordum. Sonunda izin verdi, ama silememiş sanırım. Olayı anlayınca da kızarmıştır. Neden büyüttünüz anlamıyorum.

Cebimden makyaj malzemesini çıkarırken gülümsemeye özen gösteriyordum.

-Bakın hatta, bunu sürdüm. Fotoğrafını çekmemem için kaçınca aynaya bakarak silememiştir. Nerede şimdi?

-Bilmiyoruz, çıktı elindekileri bırakıp.

-Utanmıştır o. Ben getiririm şimdi.

Draco'nun odasına koşar adım çıkarken aslında ne kadar aptal olduğumu düşünüyordum. Evet, zeki olsam da yaptığım şey yüzünden aptaldım. Kötü bir niyetim yoktu ki ama!

Kapıyı çalmadan direkt içeri daldım. Umurumda değildi görgü kuralları şuanda.

-Dray!

Yatağına oturmuş yere bakıyordu.

-Dray yapma böyle...

-Dudaklarımı gördüler. Hiç bir şey demeden çıkıp buraya geldim.

-Civciv, ben hallettim onu. Sadece lütfen, lütfen aramızın bozulmasına izin verme. Sadece rahatlamanı istemiştim. Hem zaten, hoşlandığın biri olduğunu da biliyor-

Cümlem bitirmeden ağzından bir kıkırtı kaçtı.

-Neye gülüyorsun?

-Hiç. Sadece- bu hiç olmamış gibi davranabilir miyiz?

-Tabii! Ha bu arada aşağıdakilere açıklama olarak sana bunu sürdüğümü söyledim. Sorarlarsa öyle söyle.

-Gerçekten bir dahisin...

-Genelde öyle söylerler.

İkimizde güldük. Mini mini parmağımı ona uzattım.

-Sonsuza kadar birlikteyiz..?

Mini mini parmağını benimkine kenetledi konuşurken:

-Sonsuza kadar.

*

Aşağıya indik ve işler gariplikten çıkıncaya kadar bekledikten sonra fotoğraflara bakmaya başladık. Tepegöz tarzı bir şeyle beyaz perdeye yansıtıyorduk ve herkes rahat ve net bir şekilde görebiliyordu.

-İlk fotoğrafta Alex, Theo ve Isabell var. Bunu siz üç yaşınızdayken çekmiştik sanırım. -Annemiz

 -Annemiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin