(Medya Cheryl Blossom)
Isabell Alexa Rosier
13.30 - 24.11.2004
Maç saati gelmişti sonunda. Sahaya tanıtılarak çıktıktan sonra, Snitch salındı. Başlama düdüğünde sonra, Cedric Diggory ve ben sahanın ayrı köşelerinde arıyorduk. Yaklaşık yirmi dakika sonra durum 70-90'dı. Hufflepuf önde olmasına rağmen umurumda değildi. Snitch'i yukarıda görmeme rağmen bir anda aşağıya doğru manevra yaptım. Cedric beni gördüğü gibi arkamdan geldi. Hızımı iyice artırmış ve bir şeyin peşinde gidiyormuş gibi sağa sola doğru gitmeye başlamıştım. Cedric de hızını olabildiğince artırarak peşimden geliyordu. Henüz Snitch'in burada olmadığını anlamamış ve sadece baktığım yerlere bakmaya çalışıyordu. Bir tribüne doğru hızla sürmeye başladım süpürgemi. Cedric anlamasa da peşimden geliyordu. Tribünün duvarına iyice yaklaştığımızda ise gülümseyerek birden doksan derece yukarı sürdüm. Cedric kendini zor toplamış ve bana bakarken ben de iki saattir izlediğim asıl Snitch'in yanına gittim. Çevik bir kaç hareketten sonra artık elimdeydi. Lee, Snitch'i yakaladığımı ilan ederken elimdeki topu yakalayıp tutmuş ve tribünlere bakmaya başlamıştım. Benim için tezahürat yapan arkadaşlarımı bulmam zor olmamıştı.
Draco, Theo ve Pansy alkışlayıp ismimi bağırırken, Alex oturduğu yerden alkışlayıp, gülümseyerek bana bakıyordu. Artemis ise çoktan aşağı inmek için merdivenlere koşmuştu.
Süzülerek aşağıya indim. Artemis çoktan aşağıda bekliyordu ve süpürgeden inmemle bana sarıldı. Diğerleri de büyük ihtimalle merdivenlerdeydi.
-Harikaydın! O kadar hızlıydınki, Snitch'i görebilmeme rağmen seni göremedim! Hahahahhaha
-Teşekkür ederim, her zamanki halim hahahaha
-Bayan Ego! Hahahah
Draco koşarak indi merdivenlerden. Kolunu omzuma atıp kendine çekerken sırıttı.
-Yani, benim kadar olmasa da iyiydin. -DM
-Ah, ben de diyordum ki, Bay Ego nerede... -AA
-Ne? -DM
-Yok bir şey, yok. Herneyse, bunu kutlayalım! -AA
-Arte- -Biz
-İtiraz yok! -AA
Theo, Alex ve Pansy de gelmişti o sırada.
-Neye itiraz yok, Art? -TN
-Kutlayalım diyorum, olmaz diyor. -AA
-Daha dememiştim ama demek üzereydim. Ne gerek var, ben zaten kazanacağımı biliyordum. -Biz
Theo ve Pansy 'Ooooo' larken; Draco da gülerek omzumdaki eliyle omzumu desteklercesine sıktı.
-Olmaz ya! Bir şeyler yapalım, hadii!!! -AA
-Hayır, Artemis yaa! Zaten bizim eve gideceğiz tatilde. Ne gerek var kutlama falan? -Biz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal Et
FanfictionIsabell Alexa Rosier... 5 yaşından 13 yaşına kadar ailesinden uzakta, bir savaşçı olarak yetiştirilmiş genç kızın eve dönüşü... Ne zorluklar kaldıracak? Bu yükleri taşırken yanında duranlar kimler olacak? Güçlerinin ağırlığının altında kaldığında k...