(Medya Mattheo)
Isabell Alexa Rosier
21.00 - 31.10.2004
Birlikte geri döndüğümüzde hala gruptan kimse gelmemişti. Hemen yanından ayrılıp içeri girdiğim gibi gördüğüm Alan'ın yanına gittim.
-Selam Alan!
-Ah Harley!
-Hahahahaha bana Harley deme Alan, bana Harley deme.
-Niye ya ne oldu?
-Sonranın konusu, neyse sen ne yapıyorsun?
-Hiç işte resim çiziyorum. Öyle kendi kendime...
-Canın sıkkın geldi bana... Ne oldu, söyle bakalım.
-Önemli bir şey değil ya-
-Bana yalan söylememelisin Alan. Hadi, anlatabileceğini biliyorsun.
-Ş-şey... William, bana başka biriyle geleceğini söyledi. Laura diye bir kızla geliyormuş...
-Ah, boş versene onları! Billy var şurada, görüyor musun? Hah, işte onun da yönelimi erkekler üstüne. Yakışıklı çocuk, kaçırma derim.
-Öyle mi diyorsun?
-Ya sen beni dinle! Hadi! Seni burada yalnız görmeyeceğim.
-Tamadır güzelim. Görüşürüz.
Yanağıma uzun bir öpücük bıraktı ve Billy'nin yanına yürümeye başladı.
-Dur tahmin edeyim, yönelimi farklı? -?
Yanımdan gelen sesle kafamı oraya çevirdim. Maskesi olmayan bir batman kostümü giyen, 180 boylarında, yakışıklı, kıvırcık saçlı ve burnunda kalıcı bir yara olan bir çocuktu bu.
-Tanışıyor muyuz?
-Tanışmadığımızı ikimizde biliyoruz ve bu kibarlığa gerek olmadığını da. Mattheo Tom Riddle.
(Bu karakterin Voldi'yle uzaktan yakından alakası yoktur.)
Elini uzatmıştı. Yavaşça tuttum.
-Isabell Alexa Rosier. Ama sen bunu zaten biliyorsun değil mi?
Omuz silkti.
-Okulda seni bilmeyen mi var ki?
-En azından hepsi ürkünç bir biçimde arkamdan yanaşıp arkadaşlık eli uzatmıyorlar.
-Buna cesaretleri olmaması benim suçum değil.
-Niye, o kadar mı korkutucuyum?
-Hayır, bunu illaki bir yöne çekecek olsaydım, çekici derdim. Şimdi merak ettiğim bir şey var, bu güçlerin - elimi avcunun içine aldı- nereden geliyor?
-Bunu neden öğrenmek istiyorsun Mattheo?
-Sadece bu yaşta nasıl Zihnebend yaptığını merak ettim.
-Ama neden?
-Bu yaşta yapabilen tek kişinin ben olduğunu zannediyordum.
-Sen de mi yapıyorsun?
-Evet Alexa, diğerlerinden daha kolay anlamanı beklerdim.
-Beni beyninden uzak tut.
Hayatım boyunca öğrendiğim tüm büyüler aklımdan, tüm güçlerim ise ellerimden akarken "Zihnefend" diye fısıldadım.
Uzun süre zorlamasına rağmen sonunda içine girebilmiştim.
Sürekli bir şeylerin öğretildiği bir çocuk vardı, anılar hızla geçerken büyüyordu. Ben görmeye devam ederken beni zihninden attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal Et
FanfictionIsabell Alexa Rosier... 5 yaşından 13 yaşına kadar ailesinden uzakta, bir savaşçı olarak yetiştirilmiş genç kızın eve dönüşü... Ne zorluklar kaldıracak? Bu yükleri taşırken yanında duranlar kimler olacak? Güçlerinin ağırlığının altında kaldığında k...