32.Bölüm

339 25 81
                                    

Isabell Alexa Rosier (Raven)

17.00 - 20.11.2010

Arka sahneden çıkıyordum ki birisi kolumu tutup beni sürüklemeye başladı. İlk başta sinirle o eli kıracakken onun Draco olduğunu fark ettim. Yeterince uzağa çekip boş bir koridora soktuğunda sonunda kolumu çektim elinden.

-Ne var, ne istiyorsun?

-Gerçekleri.

-Ne gerçeği?

-Bana oyun oynama Raven- yada Isabell mi demeliyim?!

-Ne saçmalıyorsun sen?! Arkadaşımın ismini neden benim üstümde kullanıyorsun?

Beynim hızlı çalıştığından kolay bahaneler ve yalanlar bulabildiği için şanslıydım.

-Nasıl ya- ama eminim ben- Isabell?

-Ne diyon' oğlum?! Ne Isabell'i?!

-Ya sıçayım böyle işe!

-N'oluyo!?

-Lanet olsun! Lanet olsun!

Duvarı tekmelemeye başlamıştı, ağlamak üzereydi. Olayı anlamıştım. Panik atak geçiriyordu.

-Draco, sakin ol panik atak geçiriyorsun.

-Hayır! Hayır... Hayalet geri döndü! S-sen aslında o'sun! 

Artık ağlıyordu. Farkında mıydı onu bile bilmiyordum.

-Draco, önce sakinleş sonra konuşalım.

-HAYIR SAKİN FALAN OLAMAM! Gördüğüm halüsülasyonlar sana o kadar benziyor ki... Sen o olmak zorundasın... Başka çarem yok... Değilsen delireceğim... Lütfen bana o olduğunu söyle...

Onu çekip sarıldığımda iyi hissedip rahatlamıştı. Bunu biliyordum. Ama az sonra yapacaklarımdan haberi yoktu.

-Hepsi benim suçum Draco, bunu işin bitene kadar bilmemelisin. O zamana kadar... beni bilemezsin, hatırlayamazsın...

Gözlerimin altı ıslanmaya başlamıştı. Draco geri çekilip bana bakmak istese de izin vermedim ve sıkı sıkı tuttum onu.

-Bu da benim suçum. Ama söz veriyorum görev bitene kadar bir daha sana yaklaşmayacağım. Aklınla oynamayacağım. 

-A-

-Sadece dinle Draco!

Hüngür hüngür ağlıyordum.

-Bir kere olsun işleri kolay yoldan yapmama izin ver

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Bir kere olsun işleri kolay yoldan yapmama izin ver... Bu 20 gün içinde o görevi bitirmelisin. Ne kadar çabuk o kadar iyi- o kadar kısa ayrı kalmış oluruz... Lütfen Draco, benim için bunu yapar mısın? 

-Senin için her şeyi yaparım...

-Biliyorum. Ama bunu unutman gerekecek, bunu da biliyorsun değil mi?

Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin