Raven
Zaten anlaştığımız saate dakikalar kaldığından aşağı inerken diğerlerinin bizi aşağıda bekleme ihtimalinin yüksek olduğunu biliyordum. Ve her zamanki gibi yüksek ihtimal gerçek çıkmıştı. Alex, Pansy ve ebeveynlerim masaya oturmuş ve beni bekliyorlardı. Benim onlara sürpriz olarak getirdiğim, odamdan çıkan, Draco'dan haberleri henüz yoktu. Ellerimiz kenetli şekilde yemek salonuna girdiğimizde annem şaşırmış gözükse de babam gördükten sonra yüzünde bir tebessüm oluşmasına engel olamamışa benziyordu.
-İyi akşamlar.
-Hoşgeldiniz kızım. Otursanıza.
Draco ile masada yerlerimizi aldıktan sonra Alex ve Pansy'ye döndüm.
-Hoşbulduk. Siz de hoşgeldiniz.
İkisi de selamı kafalarıyla aldıktan sonra babamın ev cinine yemekleri getiresini söylediğini gördüm.
-Uzun zaman oldu, bir aile olarak yemek yemeyeli...
-Evet... Hepimiz çok yoğunduk. Ama işte bir yolunu bulduk, birlikteyiz.
Masadakilerin gülümsemesi ve masanın yemeklerle donatılmasından sonra minik bir sohbet ortamdaki ses kalabalığını sağlıyordu.
-Artemis ile konuştunuz mu? Okulda bir sorun yokmuş değil mi?
-Hayır Millie Teyze. Bir sorun yokmuş henüz. Ama Mattheo, yakın zamanda bir sıkıntı çıkacağını düşünüyor.
-Mattheo..? He şu geçen Artemis'in yanındaki çocuk...
-Evet.
Kısa bir sessizliğin ardından daha fazla bunu uzatmanın bir mânası olmadığını düşünerek çatalımı bıraktım ve ağzımı açtım.
-Anne, baba. Bu aile yemeğinde sadece Rosier'lerin değil Draco ve Pansy'nin de olmasının sebebini anlamışsınızdır. Draco ve ben, birlikteyiz. Hayatım boyunca sürekli hiç yaşamayacağımı düşündüğüm şeyler yaşadım ama aşk... bunlardan biri değildi. Draco bana bu duyguyu ve beraberinde birçok bakış açısını öğretti. Bize ve kararımıza saygı duyacağınızı düşünüyorum.
Annem de babam da gülümseyerek birbirlerine bakıyordu.
-Gördün mü, kızımız nasıl da büyümüş...
-Sana, Draco ile birlikte olacağını söylemiştim.
-Sen ve sezilerin...
Bakışları yanımda oturan Draco'ya döndü.
-Aileye hoşgeldin Draco.
-Sağolun...
Alex dikkat çekmek için öksürdüğünde istediği ilgiyi almıştı.
-Az önce kardeşimin de söylediği gibi bu aile yemeğinde yanlız olmamızın sebebi açık. Pansy ve ben... ciddi düşünüyoruz. Arkamızdan evlilik planları yapmanızı istemediğimiz için sonunda açıklama cesareti buluyorum...
-Tebrikler :)
-Bunu bizimle paylaştığınız için size teşekkür ederiz. Bizden saklamamanız çok güzel...
Alex ve Pansy'nin arayı saymazsak yaklaşık 6 yıldır birlikte olduğunu süşünürsek, pek de saklamamışlar ya...
-Aramızda sır kalmadığına gör-
-Hayır. Size söylemem gereken bir şey daha var. Draco, sana henüz söylemedim ama...
-Aramıza girmediği sürece, ne söylersen söyle, umrumda değil. Seninleyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzgun - Draco Malfoy ile Hayal Et
FanfictionIsabell Alexa Rosier... 5 yaşından 13 yaşına kadar ailesinden uzakta, bir savaşçı olarak yetiştirilmiş genç kızın eve dönüşü... Ne zorluklar kaldıracak? Bu yükleri taşırken yanında duranlar kimler olacak? Güçlerinin ağırlığının altında kaldığında k...