کاور:تولدم مبارک🎂
NOW
_برای چی اینجاییم؟؟؟
+برای اینکه چند نفر رو به عنوان محافظ انتخاب کنیم....
/فرد خاصی مد نظرتون هست؟؟؟
!شیطان نباشه فقط
#ببخشید، چه مشکلی هست اگه ما از تابوت مراقبت کنیم؟؟؟
:شما ضعیف تر از اونی هستید که بتونید از تابوت محافظت کنید
&تو داری به ما توهین میکنی؟؟؟
:این یه حقیقته....
قدرت های شیطانی شما سال هاست که داره کم میشه و خودتون خوب میدونید چرا....!بدن اون داره از انرژی شیطانی شما تغذیه میکنه و این اتفاق برای دیروز یا امروز نیست، بحث ده هزار ساله....
:از همون موقع که فقط یه نوزاد بود شروع کرد به تغذیه انرژی ولی اوایل به خاطر کوچیک بودنش نمیتونست انرژی زیادی رو تحمل کنه برای همین شما متوجه کاهش نیروتون نمی شدید اما اون الان یه شیطان ده هزار سالست، قطعا انرژی دریافتیش اونقدری هست که بتونه همتون رو از پا در بیاره....
/تازه، اگه شما کنارش باشید به خاطر نزدیکی زیادتون بهش راحت تر میتونه تغذیه کنه....
!اون الان ده هزارساله که طلسم شده و توی تمام این سال ها حتی نصف اون انرژی ای که نیاز داشته رو هم دریافت نکرده....
مشخصه که به شدت گرسنست و فقط کافیه نزدیک اون تابوت بشید تا توی کمتر از چند ثانیه تمام انرژی شیطانیتون رو تخلیه کنه....:درواقع داریم در حقتون لطف می کنیم که نمیزاریم نزدیکش بشید
#ما نیازی به لطف شما نداریم، خودمون از پسش برمیام
:جدا؟؟؟
اونوقت چجوری؟؟؟!یعنی یادتون رفته که اون قدرتمندترین شیطانه؟؟؟
یادتون رفته برای چی طلسم شده؟؟؟
قطعا یادتون رفته وگرنه انقدر احمقانه حرف نمیزدید...
کافیه طلسم بشکنه تا همتونو توی چند روز نابود کنه..../شیطان اعظم رو یادتون نیست؟؟؟
اونم یه خودخواه مغرور مثل شما بود که فکر میکرد میتونه از پسش بر بیاد اما تهش چیشد؟؟؟:اون توی چند ثانیه انرژی چندین هزارسالش رو ازش گرفت
!و آخرشم همونجا مرد....
/شیطان اعظم از قوی ترین شیطان ها بود اما حتی اونم نتونست جون سالم به در ببره....
:اونوقت شما شیاطین پایین رتبه انتظار دارید بتونید از پسش بر بیاید؟؟؟
YOU ARE READING
ANGEL OF THE MOON
Fantasy{COMPLETED} اولش فقط یه سرزمین بود. بعد شد یه اتحاد اشتباه. یه رابطه اشتباه. یه بچه با یه سرنوشت نامعلوم. یه بچه با ذات بهشتی. یه شیطان_یه فرشته. ساحره ها و ومپایر ها. شیاطین و گرگینه ها. یه افسانه. افسانه ای به قدمت چندین هزار سال. . . . . _💜به چه...