نام:چیزی پیدا کردید؟؟
سو:هنوز نه
ته:تو افسانه هم چیزی دربارش نبود
نام:اگه اینجوری پیش بریم به هیچ نتیجه ای نمی رسیم
چیم:بهتر نیست بریم زمین؟؟
ته:ولی هانبین اونجاست
سو:شاید بهتر باشه به خاطر هانبین برید
چیم:منظورت چیه؟؟
سو:میتونید جوری تظاهر کنید که قراره به خاطر اهداف جامعه ساحره ها به هانبین کمک کنید، اینطوری اون شکی نمیکنه....
ته:ایده خوبیه ولی یه مشکلی هست
نام:چه مشکلی؟؟
ته:درسته که ما ساحره های قدرتمندی هستیم ولی اینو باید بدونید که قدرتمندی ملاک اصلی نیست....
چیم:یعنی چی؟؟
ته:یعنی تا وقتی ساحره های پیر تر از ما وجود دارن، ما نمیتونیم کاری بکنیم....
خیلی وقته که ملاک اونا قدرتمندی نیست و هرکی سنش بیشتر باشه کار هارو انجام میده، فقط هم به عنوان کسی که تجربش بیشتره....سو:و هفتاد درصد مواقع هم این عنوان اشتباهه....
حاضرم قسم بخورم شما ها خیلی بیشتر از ساحره بزرگ و زیر دستاش مهارت دارید....
انقدری که شما کار کردید اون هیچ غلطی نکرده....
فقط یه گوشه نشسته و دستور میده....اما با گذاشتن یه همچین قانون مسخره ای، توی اینجور موقعیت ها به جای اینکه شما یا من رو بفرستن اون زنیکه به درد نخور رو می فرستن و در نهایت وقتی برمیگرده می بینیم موفق نشده و اون خیلی راحت یه بهونه الکی برای بی کفایتیش میاره و چون مقام بقیه از اون کمتره هیچکس هیچی بهش نمیگه....
حتی شک دارم این سکوتشون به خاطر احترام و این چیزا باشه....
اونا پشتشون به ساحره بزرگ گرمه پس حتما از دستوراتش هرچند اشتباه پیروی میکنند و در نهایت دم از عدالت و قانون میزنن....نام:مثل اینکه خیلی دلت پره....
سو:چرا نباشه؟؟؟
سال هاست که به خاطر ساحره بزرگ ماها دیده نمیشیم....
اگر اعتراضی هم بکنیم از جامعه ساحره ها طرد میشیم....چیم:همین الان یه فکر مزخرف به ذهنم رسید....
نام:هوم؟؟
چیم:ساحره ها بعد از طرد شدن به زمین تبعید میشن..
دارم به این فکر میکنم که یه کاری بکنیم که به زمین تبعید شیم...
ایده خوبیه به نظرم ولی خب باید قید اینجا رو بزنیم...
YOU ARE READING
ANGEL OF THE MOON
Fantasy{COMPLETED} اولش فقط یه سرزمین بود. بعد شد یه اتحاد اشتباه. یه رابطه اشتباه. یه بچه با یه سرنوشت نامعلوم. یه بچه با ذات بهشتی. یه شیطان_یه فرشته. ساحره ها و ومپایر ها. شیاطین و گرگینه ها. یه افسانه. افسانه ای به قدمت چندین هزار سال. . . . . _💜به چه...