43. Bölüm

3.6K 288 235
                                    

"Sence ben gelecekte tamamen yok mu oldum yada, yani ortadan mı kayboldum ve zaman akmaya devam mı ediyor? Yoksa.. gelecekte zaman mı durdu?" Mermer korkuluğun üstünde parmaklarımı gezdirip cevap beklercesine arkamdan bana sıkıca sarılan Ahmede döndüm. 

Belimdeki kolları sıkılaşırken dudaklarını boynuma bastırdı. "Ömrüm.." sıcak nefesi ile fısıltısı beni benden alırken bedenimi bedenine daha sıkı bastırdı. Hissettiğim sertliği ile istemsizce inledim ve başımı göğsüne daha sert bastırdım. Kasıklarımda can bulan sızılar ile içim alev alırken Ahmed sakallarını boynumda gezdirdi. "Ahmed." Titrek bir fısıltı ile adını geceye bırakınca Ahmed sert bir hareket ile bedenimi ona çevirdi.

"Hilal!" Ahmed adımı tutkuyla zikredince heyecanla yüzüne baktım. Kollarında dolanan parmaklarımı sakallarına çıkarınca Ahmed'in belimdeki elleri okşayarak sırtımı ardından kalçamı buldu. Beni bir hışımla kucağına alınca korkuyla kollarımı boynuna sardım. "Hatunum! Yalvarırım artık cevabını bilemeyeceğimiz sorular ile bize acı çektirme... Hilalim, ömrüm yalvarırım canını artık hiçe sayma."

Dudakları yanaklarımda dolaşırken kulağıma fısıldadı. "Seni çok seviyorum Hilal.." tenime her dokunuşu ile içimden sıcak esintiler eserken dudaklarımızı büyük bir tutkuyla ve arzuyla birleştirdik. Ahmed dudaklarımı sevgiyle öperken aynı zamanda bedenimi bedenime yaslıyordu. Ciğerlerimden firar eden iniltiler ile dudaklarını daha sert öperken istekle ona sokuldum ve alt dudağını ısırdım. Onun dolgun dudaklarını açlıkla emerken o bedenime mengene olup hızla terastan çıktı ve dairesine, has odaya girdi.

Ahmed kına elbisemi hışımla toplayıp beni yatağa bıraktığında tüm ağırlığını üzerime vererek beni esir aldı. Onu hissettiğim gibi boğukça inledim. Ahmed dudaklarıma son bir buse koyup yanaklarımı öpmeye başlayınca parmaklarımı saçlarına daldırdım ve o ipek gibi olan saçları sertçe kendime bastırdım. Dudaklarının öptüğü her noktaya acıtmayan ısırıklar bırakan Ahmed aynı zamanda elleri ile bedenimi keşfe çıkmıştı. Göğüslerimi kavrayan elleri ile kendimden geçerken  heyecandan nefes nefese kalmıştım.

"Ahmed!" Ahmed'in ismini heyecanla zikrettiğimde duraksadı ve yoğun bakışlarını gözlerime dikti. "Hilal aklımı kaçıracağım.. Senin her zerreni her bir noktanı sevmek, öpmek istiyorum. Doyamıyorum sana hatun!" Ahmed'in bir başka yanını görmem ile gülmemi tutamadım ve şaşkınlık ile kahkaha attım ellerimi sakallarında dolaştırıp yüzünün her zerresini okşadım.

Ahmed bu hareketim ile kedi gibi gözlerini kapatıp adımı mırıldanarak ellerime öpücükler konduruyordu. Kıkırdayarak konuştum. "Ahmed az sabret yahu, şunun şurasında düğüne kaç gün kaldı? Sen böyle değildin eskiden Ahmed. Ne o artık kendine söz geçiremiyor musun be adam?" Ellerimi avuçları arasına alıp öptükten sonra hızla başımın üstünde birleştirdi.

Boştaki eli ile boynumu okşadıktan sonra gerdanımı öptü. Dudakları kaftanın açıkta bıraktığı her zerreyi öperken ben bu haline kıkırdıyordum. Ahmed birden başını kaldırıp çatık kaşları ile bana baktı.

"Gülme bana Hilal! Bak şu halime delirttin beni! Kontrol edemiyorum artık kendimi!" Ahmed'in arzudan çıldırmış haline kahkaha atıp onu daha çok sinir ederken artık cidden onun kadar bir olmak istiyordum. Farkında olmadan altında kıvranırken Ahmed dudaklarıma uzun bir buse bırakıp başını göğüslerime gömdü.

Elleri kaftanımın iplerine giderken bende ona ayak uydurup üzerindeki kaftanın düğmelerini çözmeye başladım. "Biraz hatunumu seveceğim çok mu?" Kulağıma fısıldadıkları ile bir kez daha güldüm ve başımı ona hak verir gibi salladım.

Yatakta oturur pozisyona gelince Ahmed'in kaftanını çıkarıp attım. Ahmed beni belimden tutup kucağına çekince dudaklarımızı yeniden buluşturduk. Ellerim çıplak teninde gezinirken onun yapılı omuzları ardından boynunu okşadım ve yanaklarından başlayarak onu öpmeye başladım. Belimdeki elleri sıkılaşırken alev alev yanan teninin tadına varmaya başladım. "Hilal.." Ahmed'in erkeksi inlemesi ile adımı zikredince beni belimden tutup kucağına bastırdı.

Zamanda Yolculuk OsmanlıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin