"Να έρθω μαζί του;.. Και ποιος γάμος!; Τι γίνεται!;"Η σκέψεις έπεσαν σαν βόμβες στο μυαλό της Ελένης και ένιωθε μέσα της την καρδιά της να ραγίζει, μην μπορώντας πλέον να νιώσει αυτήν την αρωστια και τον πόνο στην κοιλιά της, τα μάτια της "άνοιξαν". Είδε τα πάντα γύρω της, χωρίς αυτή την μικρή μαγεία που τους έδινε παντα, ακόμη και στις πιο μικρές λεπτομέρειες. Δάκρυα άλλα δεν είχε μέσα της ώστε να ξεσπάσει, κάνοντας την καρδιά της να πονάει όλο και περισσότερο.
"Δεν θα το έκανε ποτέ αυτό ο Γιώργος. Περάσαμε μαζί τα πάντα, για να πάει να παντρεύετει με κάποια άλλη;.. Κάτι πάει λάθος εδώ, δεν μπορεί"
Το βλέμμα της Ελένης άλλαξε, ομοίως και του πατέρα της.
Όλες οι απορίες που έπρεπε να λύσει την έκαναν να κοιτάξει το άπειρο, να αφαιρεθεί και να έχει ένα σοβαρό βλέμμα. Ενώ πατέρας της κάθετος και ανέκφραστος, ανασήκωσε το ένα φρύδι καθώς την κοιτούσε να κάνει τον "εσωτερικό της πόλεμο".-Καθώς άκουσες τι σου έχω πει μέχρι τώρα και προπαντός, τις προτάσεις μου, ήρθε η ώρα να διαλέξεις.
Την διέκοψε από τις σκέψεις της και εκείνη δεν ήθελε τίποτα άλλο εκτός από το να δει τον Γιώργο και να του χώσει ένα δυνατό χαστούκι. Ακόμη και αν ήταν αθώος, ήθελε μια μεγάλη εξήγηση, την οποία σίγουρα την ήθελε γρήγορα. Οπότε το μόνο που δεν μπορούσε να κάνει αυτή την στιγμή ήταν να πεθάνει την " ημέρα του γάμου του ".
Κοίταξε ψηλά ξανά και αυτή την φορά σηκώθηκε όρθια για να τον αντικρίσει καλύτερα. Ο πατέρας της σταύρωσε τα χέρια του και περίμενε την απάντηση της.
Μη νιώθοντας σίγουρη για την απόφαση της, και προσπαθώντας να μην δειλιάσει του έδωσε την απάντηση της.
-Θεώρησε με μέλος της ομάδας.
Εκείνος της έδωσε το πιο πανουργο χαμόγελο του, σαν να ήξερε τι θα του έλεγε από πριν.
-Απο 'δω και πέρα ξέχνα τα οικογενειακά και τις ανοησίες, θα με φωνάζεις αφεντικό όπως όλοι οι άλλοι. Κατανοητή;
Εκεινη εγνεψε καταφατικά χωρίς να αλλάξει την πορεία του βλέμματος της.
-Επίσης, σε περίπτωση που το σκάσεις, υπάρχουν φύλακες σε όλη την περιοχή οι οποίοι με μια τους κίνηση θα μπορούν να σε τελειώσουν στο δευτερόλεπτο. Αυτό ισχύει και σε περίπτωση που κάνεις κάτι και δεν θα είμαι ευχαριστημένος απο την βοήθεια σου, τότε θα σε σκοτώσω εγώ με τα ίδια μου τα χέρια.
YOU ARE READING
Ανεκπλήρωτα Όνειρα
Action"Ελένη σύνελθε! Ο ίδιος σου ο πατέρας πήγε να σε σκοτώσει!" Μου φώναζε προσπαθώντας να με συνεφέρει. Δεν τον πιστεύω.. Δεν θέλω να τον πιστέψω. Είναι πατέρας μου που να πάρει! __________________________________ Η Ελένη, ένα διάσημο μοντέλο και ηθοπ...