Η επόμενη μέρα ήταν πολύ πιο χαλαρή, με την εξαίρεση οτι είχα πλέον το σενάριο και τα λόγια την ταινίας που θα έπαιζα στα χέρια μου.Τουλάχιστον η σημερινή φωτογράφιση είχε ακυρωθεί λόγο μιας ενημέρωσης από την αστυνομία που θέλησε να ψάξει για κάτι στοιχεία. Τώρα τι στοιχεία θέλουν ένας θεός ξέρει.
Ειχα ξαπλώσει στον μαυρο δερμάτινο καναπέ του σαλονιού μου και μονολογούσα το σενάριο της ταινίας. Μία ταινία, η οποία λέγετε, "Το δακρυ της λευκής μαφίας". Δεν μπορώ καν να φανταστώ πόσο ανιαρός και φλίαρος πρέπει να είναι ο συγγραφέας. Από το όνομα μάλιστα μπορεί να καταλάβει ο οποιοσδήποτε ότι η ταινία θα ειναι αποτυχία. Ειμαι σίγουρη πως για αυτό θέλησαν να βάλουν κάποια διάσημη και όμορφη σαν και εμένα, έτσι ώστε να ανέβουν οι προβολές τους, αλλά και για να μην κλαίνε σαν μωρά επειδή ήταν ένα λάθος όπου αρκετά λεφτά πήγαν για πέταμα. Απο τις τρεις ταινίες τις οποίες μπορούσα να επιλέξω , διάλεξα και εγω αυτή, άλλη ηλίθια είμαι και εγώ. Μια κλασική ρομαντική κομεντί όπου δυστυχώς εγω θα παριστάνω τη μαφία όπου θα θέλει να πάρει εκδίκηση από τον άνθρωπο που σκότωσε την οικογένειά της και μπλα μπλα μπλα.. ο γιος αυτου του άντρα που είναι ηλικιακά κοντά με αυτήν την μαφία, ερωτεύεται την κοπέλα και καταλήγουν μαζί.
'Τι ωραίο τέλος' μονολόγισα και ενα ξινό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου. 'Θα είχε περισσότερη πλάκα άμα το φινάλε ήταν κάτι πιο τσουχτερό, κάτι που θα μπορούσε να ραγίσει τις καρδίες των ανθρώπων'.. ' Αλλά όχι , να μην είναι κάτι τόσο δραματοποιημένο..Ας τελειώσει όπως όλα τα παραμύθια για παιδιά δημοτικού, με το χαρακτηριστικό , και αυτοί ζήσαν καλά και εμείς καλύτερα'.
Πέρασαν ώρες και αφού τελείωσα με τα λόγια του ρόλου μου, τα οποια είχα σχεδόν είχα μάθει απέξω , πήγα και έφτιαξα τίποτα να φάω.
'Τι ώρα είναι;' ,κοίταξα το κινητό μου.06:18 μ.μ.
"Ποτε πηγε τόσο αργά;"αναρωτήθηκα και ξαναχάζευα την τελευταία συνομιλία μου με τον
Κώστα ...Κώστας , ενεργός 04 Φεβρουαρίου.
04/02/2019
Γ-Ελένη θελω να μιλήσουμε
-Οτι θες Κώστα , έγινε κάτι;
Γ-Ελένη δεν με νοιάζει πως θα το πάρεις πλέον αλλα δεν αντεχω άλλο. Τα ψέματα που μου λες με κανουν και νιώθω κενή την σχέση μας.
-Κώστα , τι ειναι αυτα που λες; Ποτε σου είπα ψέματα; Και για ποιον λόγο;
Γ-Τωρα κάνεις πως δεν ξέρεις. Εντάξει, δεν πειράζει εγω φταίω. Εγω ειμουν ο μαλακας.
Και αν ακομη δεν έχεις καταλάβει, γιατί ειμαι σίγουρος, βαρέθηκα να σου λεω να σε δω ή να πάμε για μια βόλτα και εσυ να μου απαντάς πως δεν μπορείς γιατί έχεις δουλειά.
Τελικά οπως φαίνεται οι δουλειές σου είναι πιο σημαντικές.-Κώστα τι λες;
Γ-Φτάνει. Δεν θελω να ακούσω κάτι άλλο. Σε βαρέθηκα και εσένα και τις δικαιολογίες σου. Μην μου ξαναστείλεις μήνυμα, δεν θα σου απαντήσω.
Διαβάστηκε...
09/03/2019
-Συγνώμη.
Διαβάστηκε...
Και έτσι τελείωσε κάτι όμορφο. Κάτι που και οι δύο μας κάποτε ελπίζαμε πως θα κρατήσει. Έφυγε ,έτσι λυτά. Χωρίς να πει ούτε αντίο..
Εχει περάσει ένας χρόνος και ακόμη δάκρυα κυλούσαν στα μάτια μου χωρίς να το έχω καταλάβει. Απο τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως δεν θα ξαναγαπήσω. Δεν ήθελα ούτε να εξαρτιέμαι από κάποιον, ο οποιος όπως κάνουν όλοι, θα με παράταγε για μια καινούρια αφού θα τελείωνε το παιχνίδι του μαζί μου και μετέπειτα εγώ τάχα μου θα έπεφτα είτε σε κατάθληψη ή θα έβρισκα άλλον για να τον κάνω να ζηλέψει, αλλά ουτε και να τον νταντεύω σαν την μάνα που τον γέννησε και μετά να εξαρτιέται αυτός από εμένα. Ο κόσμος ειναι σκληρός και για αυτό έγινα και εγώ έτσι. Μάλιστα σε πολλα άτομα δεν αρέσει ο χαρακτήρας μου, από ότι έχω μάθει ,αλλά αυτό είναι το δημιούργημα της γυναίκας η οποια θελει να αποκαλώ '' μητέρα ''. Ο πατέρας μου μου πέθανε πριν καν τον γνωρίσω και έτσι αυτη γυναίκα δυσκολευόταν όλη της την ζωη να με μεγαλώσει. Ήταν μια γυναίκα της νύχτας, έπαιρνε ουσίες και με βάραγε.
Ο κόσμος ευτυχώς δεν ξερει για την ιστορία μου οπως και εγώ μετά απο...'Ελένη σήκω!.. Σήκω!'
Ακούστηκε μια φωνή να αντιχεί απο κάπου στο δωμάτιο.
'Δεν μπορώ, πονάω ' είπε η φωνή μου ψιθυριστά και κατέλειξα σε κλάματα.
'Οπα. Τι ηταν αυτό; Και γιατί βούρκωσα;
Τι στο καλό. Δεν ειμαι καλά τωρα τελευταία, ο ψυχίατρος στο τέλος θα οικονομίσει τα κέρατά του από εμένα και τα χάπια του γιατρού δεν κάνουν τίποτα από το να μου προκαλούν πονοκεφάλους. Την επόμενη μέρα έπρεπε να συναντηθώ με κάποιους απο τους ηθοποιούς της ταινίας για να γνωριστούμε, ή και μάλλον να αρχισουμε να κάνουμε και καμοια πρόβα...
YOU ARE READING
Ανεκπλήρωτα Όνειρα
Action"Ελένη σύνελθε! Ο ίδιος σου ο πατέρας πήγε να σε σκοτώσει!" Μου φώναζε προσπαθώντας να με συνεφέρει. Δεν τον πιστεύω.. Δεν θέλω να τον πιστέψω. Είναι πατέρας μου που να πάρει! __________________________________ Η Ελένη, ένα διάσημο μοντέλο και ηθοπ...