(ακατάλληλο περιεχόμενο #02)
Το φιλί ήταν καυτό, υγρό και ακαταμάχητο. Έχωσε την γλώσσα του στο στόμα μου με τον ίδιο τρόπο που μπηγοταν μέσα μου.
Με ακρίβεια, πάθος και αμέτρητη ηδονή. Όλο το είναι μου μου και τα χέρια μου γύρω του και κρατήθηκα απο πάνω του, ενώ χωνοταν μέσα μου και έφτανε σε σημεία που δεν ήξερα καν ότι υπάρχουν.
Πυροδότησε αισθήσεις τόσο έντονες, που ούρλιαξα σφιχτηκα πάνω του καθώς ο πρώτος οργασμός διαπερνούσε το κορμί μου.
-Ναι, Ελένη, έτσι. Ποσο ωραία με σφίγγεις μέσα σου. Ξανά μωρό μου.
Εκείνος συνέχισε να μπαινοβγαινει μέσα μου ενώ έφτανα στην κορύφωση, σε αντίθεση με εκείνον ο οποίος συνέχιζε.
(Γαμωτο, αυτός θα με τρελάνει!)
Μου ρούφηξε τα χείλη και βγήκε απο μέσα μου. Πριν προλάβω να διαμαρτυρηθώ, με γύρισε μπρούμυτα και τράβηξε τους γοφούς μου προς τα πάνω.
-Τι τέλειος που είναι ο κωλος σου. Να πάρει, Ελένη.
Με χτύπησε από την μια πλευρά των οπισθίων και χώθηκε ξανά στην κάψα ανάμεσα στα πόδια μου, πριν καν προλάβει το τσούξιμο από το σκαμπιλι.-Χριστέ μου, Ξέρεις τι κάνεις.
Βογκηξα και αφησα τον κορμό μου να στηριχθεί στους πήχεις μου.Εκείνος γραπωσε την πλατη μου και βρήκε έναν ανελέητο ρυθμό. Άκουγα τον ήχο που έκαναν οι σάρκες μας καθώς χτυπούσαν μεταξύ τους.
-Χρειάζομαι εκείνο το σφίξιμο σου!
Μουγκρισε σκυβοντας πάνω στο σωμα μου απλώνοντας το χέρι του ανάμεσα στα μπούτια μου.Τα δάχτυλα του εντόπισαν την σκανδάλη του οργασμού μου και εκεί ήταν που τρελάθηκα τελείως.
Τιναζοντας βίαια τους γοφούς μου, τα τοιχώματα του ευαίσθητου σημείου μου σφιχτηκαν γύρω απο τον σκληρο σαν πέτρα φίλο του μέχρι που άφησαν έναν βρυχηθμό.
Μετά από τρεις γρήγορες κινήσεις, όλο το σώμα του ακινητοποιηθηκε, κολλημένο από πίσω μου, ενώ παλλοταν μεσα μου.
Σωριαστησκε πάνω μου και η ανάσα του χτυπούσε κόφτη στις τρίχες του αυχένα μου.
Ήμασταν και οι δύο λαχανιασμενοι, χαμένοι στην κοινή μας ηδονή. Έπεσε στο πλάι και με τράβηξε στο στήθος του.
Στο δωμάτιο υπήρχαν μόνο οι βαριές ανάσες μας και η υπέροχη ατμόσφαιρα που είχε μετατραπεί. Η μυρωδιά λουλουδιών, λες και ήταν άνοιξη, του έρωτα και του υπέροχου αρώματος του.
YOU ARE READING
Ανεκπλήρωτα Όνειρα
Action"Ελένη σύνελθε! Ο ίδιος σου ο πατέρας πήγε να σε σκοτώσει!" Μου φώναζε προσπαθώντας να με συνεφέρει. Δεν τον πιστεύω.. Δεν θέλω να τον πιστέψω. Είναι πατέρας μου που να πάρει! __________________________________ Η Ελένη, ένα διάσημο μοντέλο και ηθοπ...