Το πρωί ηλιαχτίδες προσπαθούσαν να μπουν μέσα απο τις σκοτεινές κουρτίνες του δωματίου, εκνευρίζοντας κάθε μου νεύρο. Σηκώθηκα μιας και δεν μπορούσα πλέον να κοιμηθώ, γιατι εκτός από τις ηλιαχτίδες, είχα και τον γεμάτο όρεξη γείτονα να διασκεδάζει με την γκόμενά του , ενώ τον έχει ακούσει ολη οι πολυκατοικία.
-Έλεος
Φώναξα και σηκωθηκα από το κρεβάτι, πηγαίνοντας κατευθείαν προς το μπάνιο.
'Ο ΧΡΙΣΤΟΣ!' τι θέαμα είναι αυτό!
Είναι που λέμε μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο.
Εμένα δυστιχώς παρακάγκελο είχε σηκωθεί.Αφού έκανα την ρουτίνα μου και κατάφερα να ξεμπερδεύσω το μαλλί μου, μπήκα στο αυτοκίνητο μου και πήγα στην καφετέρια που ειχε κλείσει η παραγωγή. Μία απλή φορεσιά για το πρωί διότι ο κύριος λόγος που πήγαινα, ήταν για καφέ και συζήτηση.
Μπήκα μέσα και πολύς κόσμος καθόταν σε τραπέζια και έπινε τον καφέ του ή κάποιο αναψυκτκό, καθώς συζητούσαν.
-Ελένη! Ελένη, έλα κάτσε μαζι μας.
Με φώναξε ένας άντρας με ενα χαμόγελο στα χείλη.Υποθέτω πως αυτός είναι ο παραγωγός. Στο τραπέζι που ήταν, βρίσκονταν άλλα πέντε άτομα τα οποια με κοιτούσαν με θαυμασμό, θα μπορούσα να πω.Ο παραγωγός με σύστησε τον εαυτό του κια έπειτα με σύστησε στα άλλα πέντε άτομα. Τρεις κοπέλες και δύο άντρες ήταν στην παρέα. Τα δύο θυληκά πρέπει να ήταν κοντά στα 25 αν ειχα καταλάβει απο τον τρόπο που ντύνονταν και η άλλη γυναίκα ηταν αρκετά μεγάλη, κοντά στα 40. Οσο για τους άντρες ηταν μικροί και αυτοί 26 με 30, ή καπου εκει.
-Χάρηκα για την γνωριμία.
Ειπα και κάθισα κάτω δίπλα από την μια κοπέλα.
-Παιδιά η Ελένη, είναι 25 ετών και είναι η πρωταγωνίστρια που σας έλεγα πριν. Ειναι μοντέλο και ηθοποιός. Σε ευχαριστούμε πολύ που θα είσαι μαζί μας Ελένη.
Ειπε ,αλλά το χαμόγελο του μου φάνηκε καχύποπτο.Του ανταπέδωσα και εγώ ένα ειρωνικό χαμόγελο για να καταλάβει πως δεν είμαι πρωτάρα σε συμφωνίες ταινιών. Έπειτα από λίγο ζήτησε συγνώμη και έφυγε απο το τραπέζι για να κάνει ένα τηλεφώνημα. Η κοπελα που βρισκόταν δίπλα μου, έτεινε το χέρι της για χειραψία και μου είπε το όνομα της και λιγα πράγματα για εκείνη.
- Εγώ είμαι η Κατερίνα, είμαι 23 και ειναι η πρώτη μου φορά που θα παίξω σε ταινία. Έχω σπουδάσει στην σχολή καλών τεχνών ηθοποιία, αλλά και θεωριτικές σπουδές στο Harward.Τελικά αυτή ειναι πρωτάρα αλλά μάλλον καλά σπουδασμένη. Ωραία θα περάσουμε. Τι σου κάνουν τα λεφτά του μπαμπά άμα τα έχει.. Πάντως δεν περίμενα να είναι πιο μικρή απο εμένα.
-Χαιρω πολύ Κατερίνα, ας έχουμε μια καλή συνεργασία.
Της είπα και της έτεινα ξανά το χέρι μου για χειραψία. Το βλέμμα μου το τράβηξαν τα αγόρια οπου προσπαθούσαν να μου μιλήσουν. Πολυ βαβούρα θεε μου δεν ακούω τίποτα. Πήγα πιο κοντά τους με την δικαιολογία πως έχει θόρυβο και η άλλη κοπέλα δίπλα στην Κατερίνα με κοιταξε σαν να ήταν έτοιμη να μου επιτεθεί. 'Μάζεψε τα σάλια σου αγάπη μου δεν στον τρώω.'Μου ετειναν τα χέρια ο ένας μετα τον άλλον και μου συστήθηκαν
- Κωνσταντίνος.
-Και εγω ο Αλέξης. Χάρηκα πολύ.
-Και εγω το ίδιο. Είπα και τον κοίταξα με ενα πιο μαγνητικό βλέμμα για να κάνω την άλλη να σκάσει. Νταξει δεν τους λες και θεούς αλλα βλέπονται.
Ο Κωνσταντίνος ήταν μελαχρινός με καφέ μαλλί και μεγάλα πράσινα μάτια, ενώ ο Αλέξης είχε μαύρο μαλλί με λευκό σαν χιόνι δέρμα και σκιστα καφέ ματιά.Πήγα να μιλήσω, αλλά με διέκοψε ο παραγωγός, ο κύριος Κώστας.
-Παιδιά όπου να 'ναι έρχεται και ο Γιώργος.
Ποιος είναι αυτός; Εδω καλα καλα δεν εμαθα αυτούς έρχεται κι άλλος;Τελος πάντων..
-Λοιπόν Α_
Ε ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΏΡΑ;
Το κινητό μου άρχισε να χτυπάει και το σήκωσα...
-Έλα Ελένη, έχουμε πρόβλημα. Ελα τώρα όπως είσαι στο στούντιο.
-Μα_
-Δεν ακούω μα, έλα τώρα, εαν δεν θες να χάσεις την δουλειά σου.
Μου το έκλεισε στην μούρη.Πώς τολμάει να με αναγκάζει να μου χαλάσει την μόνη μέρα που έχω εκτός μόνο και μόνο για να πάω να δω το 'πρόβλημα' που έχει και μετά να με απειλεί πως θα με απολείσει! Ρε αντε στον-
'Ελένη ηρέμησε. Σωστά πρέπει να ηρεμισω, αλλιώς θα ειπωθούν λόγια τα οποία δεν θα καταλήξουν καλά. Θυμήσου, αυτή σου πρόσφερε στέγη όταν δεν είχες που να πας και φαγητό όταν πεινούσες.'
Ολοι με κοιτούσαν με απορία και αφού μπόρεσα επιτέλους να μιλησω, τους ζήτησα συγνωμη και τους είπα οτι προέκυψε κάτι. Πριν όμως θα έφευγα, πλησίασα τον Κύριο Κώστα ο οποιος ήταν όρθιος και μιας ειναι παραγωγός, από οτι διάβασα και στο βιογραφικό του έχει τελειώσει και θεωριτικές σπουδες. Πήγα κοντά του και του είπα στο αυτί του..
-*Vulpes pilum mutat, non mores. Και με αυτό χαμογέλασα και έφυγα, αφήνοντας τον εξεφτελισμένο.
______________________________________
*Η Ελένη παρόλο που δεν το δείχνει είναι πάρα πολύ μορφωμένη και εκτός από τα δύο της επαγγέλματα ξέρει άπταιστα λατινικά. Στα λατινικά λοιπόν το 'Vulpes pilum mutat, non mores' , σημαίνει ότι, 'Η αλεπού μπορεί να αλλάξει τη γούνα της αλλά ποτέ τον χαρακτήρα της' , πράγμα που αποκαλύπτει την διπροσωπία του Κώστα.
YOU ARE READING
Ανεκπλήρωτα Όνειρα
Action"Ελένη σύνελθε! Ο ίδιος σου ο πατέρας πήγε να σε σκοτώσει!" Μου φώναζε προσπαθώντας να με συνεφέρει. Δεν τον πιστεύω.. Δεν θέλω να τον πιστέψω. Είναι πατέρας μου που να πάρει! __________________________________ Η Ελένη, ένα διάσημο μοντέλο και ηθοπ...