.37.

77 5 0
                                    


(ακατάλληλο περιεχόμενο#01)

Ελένης Pov


Με κράταγε στα χέρια του και κατευθυνθηκαμε προς το δωμάτιο και με απαλές κινήσεις με άφησε πάνω στο κρεβάτι.


Ανέβηκε από πάνω μου και έσκυψε προς τον λαιμό μου. Με το χέρι του έδιωξε τις μερικές τούφες μαλλιού που τον εμπόδιζαν απο το να συνεχίσει και ακούμπησε τα απαλά του χείλη πάνω στο ευαίσθητο δέρμα του λαιμού μου καθώς άρχισε να δίνει μικρά μα πολλα φιλιά γεμάτο θέληση.

Έβρισκε ένα σημείο που ήθελε, το φιλαγε απαλά, έπειτα το δάγκωνε ελαφρός και μετά το ρουφαγε, έτσι ώστε ο πόνος που ένιωθα να γινόταν λιγότερος και η ευχαρίστηση περισσότερη.

Σταμάτησε για μια στιγμή και σηκώθηκε στα γόνατα, έβγαλε την μπλούζα του επιδεικνύοντας τους κοιλιακούς του και ξανά ήρθε στην προηγούμενη στάση του.

Επιτέθηκε στα χείλη μου και κατέβηκε ξανά στον λαιμό μου.
Έγλειψε μια μακρυά γραμμή από την κλειδα μου μέχρι πίσω από το αυτί μου. Οι τρίχες στον αυχένα μου σηκώθηκαν όρθιες και το δέρμα μου ανατρίχιασε ενώ έκλεινα τα μάτια

-Αχ..
Ενας αναστεναγμός βγήκε από το στόμα μου στην προσπάθεια του να με δαγκώσει λίγο πιο πολύ.
Γέλασε πνιχτα χωμένος στον λαιμό μου και η καυτή ανάσα του ανασηκωσε τούφες από τα μαλλιά μου.

Χωρίς να χάσει την επαφή του με τον πλέον κόκκινο λαιμό μου, τα χέρια του ακούμπησαν την μέση μου και με αργές κινήσεις κατέβηκαν στο παντελόνι μου το οποίο και έβγαλε.

Μου σήκωσε πρώτα το ένα πόδι και μετά το άλλο χωρίς καμία δυσκολία τυλιγοντας τα γυρω του. Έσφιξε το ψηλό, όλο καμπύλες σώμα μου με το δικό του και ανέβασε το κεφάλι του στο αυτί μου ψιθυρίζοντας με αισθησιακό τόνο.

-Θα μπω τόσο βαθιά μέσα σου, που θα με νιώσεις στο λαρύγγι σου.
Μου υποσχέθηκε και μου έγλυψε τον λοβο.

-Γαμωτο
Μου ξέφυγε και τον ένιωσα να χαμογελάει σε κάθε του επόμενη κίνηση.

-Ακριβώς
Δάγκωσε τον λαιμό μου για άλλη μια φορά, σέρνοντας τα δόντια του στη λεπτή στήλη.

Κάθε νεύρο, κάθε πόρος, κάθε μόριο είχε αιτιάσει στο σμιξιμο με αυτόν τον άντρα.

Ανεκπλήρωτα ΌνειραWhere stories live. Discover now