-Ωραία Ελένη, κοίτα τι θα κάνουμε.
Της είπε και εκείνη εγνεψε ανυπόμονα.
-θα κατέβεις εσύ πρώτα και εγώ τελευταίος για να κρατάω την σκάλα από πάνω, εντάξει;
Επανέλαβε την κίνησή της η μικρή και βγήκε από το παράθυρο με προσεκτικές κινήσεις.Ένα σκαλί, δύο σκαλιά.. Δέκα.. Και πάτησε στο ξερό χώμα της αυλής τους.
Έτσι και ο Αργύρης βγήκε από το παράθυρο και άρχισε να κατεβαίνει σκαλιά. Ένας δυνατός θόρυβος ακούστηκε από το δωμάτιο όπου μόλις είχαν εξέλθει και μια μορφή εμφανίστηκε στο παράθυρο. Έβγαλε ένα όπλο και ο Αργύρης με γοργες κινήσεις όταν ακούμπησε το πάτωμα, πήρε την μικρή στην αγκαλιά του και έτρεξε προς το αμάξι του πατέρα του.Ο ήχος του πιστολιού ακούστηκε για μια τελευταία φορά πριν οπλιστεί ξανά. Μια καυτή σφαίρα, έσκισε το σώμα του Αργύρη και εκείνος ούρλιαξε από τον πόνο. Το χέρι του άρχισε να ματώνει και το αίμα που κυλούσε, έσταζε στην ξερή γη.
-Είσαι καλά;
Ρώτησε αθώα η Ελένη.-Ν-ναι. Η νεράιδα θύμωσε οπότε πρέπει να βιαστούμε!
-και γιατί δεν φεύγουμε;
Ρώτησε ξανά η μικρή με τα μεγάλα της ματιά."Που είσαι πατέρα;", σκεφτόταν ξανά ξανά..
Μέσα στο σπίτι..
Ανέβηκε πανω ο Δημήτρης και εγώ κοιτούσα ανά τακτά διαστήματα έξω από το παράθυρο και το κινητό μου για να δω εάν τα κατάφερε ο μικρός.
Το γεγονός ότι ο πατέρας της κοπέλας ανέβηκε πάνω ακριβώς εκείνη την στιγμή δεν ήταν καλό, πήρα ένα βάζω που υπήρχε πιο δίπλα και το πέταξα στο πάτωμα.
Έσπασε.
Κέρδισα λίγο χρόνο, τα βήματα του σταμάτησαν και ρώτησε ενοχλημένος από τον πάνω όροφο,
-Τι γίνεται κάτω;
-Δημήτρη κάτι μπήκε στην κουζίνα και έσπασε ένα βάζο!
-Σκότωσέ το!
Είπε κοφτά και άρχισε πάλι την κίνησή του.-Νομίζω είναι η κόρη σου.
Του είπα και οι κινήσεις του σταμάτησαν ξανά.Πήρα ένα πιάτο που βρήκα μπροστά μου και το έριξα και αυτό στο σκληρό δάπεδο.
-Τι γίνεται κάτω!
Ρώτησε για άλλη μια φορά εκνευρισμενος και πλησίασε τα σκαλιά του σπιτιού. Πριν κάνει το πρώτο βήμα να κατέβει, ακούστηκε ένας ήχος από το δωμάτιο της Ελένης. Έκανε μεταβολή και εισήλθε. Το μόνο που βρήκε ήταν το ανοιχτό παράθυρο από όπου και έμπαζε κρύος αέρας.
YOU ARE READING
Ανεκπλήρωτα Όνειρα
Action"Ελένη σύνελθε! Ο ίδιος σου ο πατέρας πήγε να σε σκοτώσει!" Μου φώναζε προσπαθώντας να με συνεφέρει. Δεν τον πιστεύω.. Δεν θέλω να τον πιστέψω. Είναι πατέρας μου που να πάρει! __________________________________ Η Ελένη, ένα διάσημο μοντέλο και ηθοπ...