Ε- Ο πατέρας μου ζει ακόμη..;Τι της λεω τώρα;
-Ε.. Κοίτα Ελένη..
Ε-Οχι δεν ακούω τίποτα! Απαντα στην ερώτηση μου.... Τον αντρα αυτον δεν το γνώρισα ποτέ, ΠΈΘΑΝΕ!
Πήγα να κάνω ενα βήμα προς το μέρος της, αλλά εκείνη έκανα πίσω.
Τα μάτια της βουρκωσαν και το βλέμμα της σκλήρυνε.
Ενα λεπτο δάκρυ κύλισε πάνω στο λευκό δέρμα της.Πήρα μια ανάσα και προσπάθησα να σηκωθώ από το πάτωμα. Παρόλο τον πόνο που ένιωθα σε όλο μου το σώμα, σηκώθηκα.
Την Πλησίασα με αργά βήματα και έβαλα το ενα μου χέρι στον ώμο της.-Ελένη... Συγνώμη δεν κάνει να σου πω κάτι . Σε παρακαλώ πίστεψε με. Δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.
Με κοιταξε με μίσος.
Ε-Ούτε και εγω να ζω πλέον με ολα αυτα τα μυστικά και ψέματα.
Έδιωξε το χέρι μου και βγηκε με γοργά βήματα από την αποθήκη.
Πριν διασχίσει την πόρτα σταμάτησε."Αντίο"
Η τελευταία λέξη που βγήκε από το στομα της και έπειτα έκλεισε την πόρτα με δύναμη.
Το πρόσωπο μου ηταν βρεγμένο.
-ΕΛΕΝΗ!
.... Μην πας.... Θα σε σκοτώσουν.
Ηθελα να τρέξω και να την σταματήσω. Τα πόδια μου όμως δεν έλεγαν να κουνηθουν.
-Οχι.. Οχι... οχι τωρα!
Ελένη POY
Δεν αντέχω άλλα ψέματα, άλλα δεν μπορώ, άλλα θα σε σκοτώσουν.
-Ξέρεις κάτι.... Ασ με σκοτώσουν.
Το έχω ακούσει τόσες φορές και εχω αρχισεινα πιστεύω ότι εκείνος έχει σκοπό να το καταφέρει.
? - Ωραία αφού το θες εσύ μικρή..
Γύρισα την πλάτη μου και
....
Authors POY
Ο Γιώργος προσπαθούσε να κάνει τα επόμενα βήματα του. Ένιωθε το σώμα του αδύναμο και στην ιδέα ότι μπορεί κάποιος να την βρει τρελαινόταν.
Τα αισθήματα που ένιωθε για αυτην την κοπελα ηταν περίεργα. Δεν ήξερε τι ήθελε απο εκείνη.
Αν ο πατέρας της δεν τον είχε βάλει να βρει τι θετή αδερφή του, τίποτα δεν θα είχε συμβεί.
Οσο και να μισούσε τον τίτλο του θετού αδερφού, έπρεπε να την προστατεύσει.Η Ελένη οταν εκανε μερικά βήματα εξω απο την αποθήκη που κρύβονταν, μετα την σκεψη της η οποια χωρίς να το έχει καταλάβει ότι την είπε φωναχτά, κάποιος με μαυρα ρούχα και κουκούλα εμφανίστηκε από πίσω της. Της κάρφωσε μια ένεση στον ώμο και αμέσως έπεσε αναίσθητη.
Ο άντρας χαμογέλασε και την φόρτωσε στον ώμο του.
Άφησε ενα χαρτί έξω από την πόρτα της αποθήκης και έπειτα εξαφανίστηκε μαζι με την κοπέλα...
...Ο Γιώργος μετά απο πολυ δυσκολία πήγε σε ένα από τα ντουλάπια και αρπαξε ενα βαζάκι με χάπια. Έβαλε ενα στο στόμα του και το κατάπιε.
Πήγε στην πόρτα και την άνοιξε. Το μάτι του αμέσως έπεσε στο χαρτί που ηταν καρφωμένο με ενα μαχαίρι στο εξωτερικό της πόρτας."Τι στο..." Λέξεις βγήκαν από το στόμα του και πέταξε το μαχαίρι στο πάτωμα.
Κοίταξε αμέσως το γράμμα..Εχεις 24 ώρες.
Το αφεντικό θέλει να σε δει, έχει καινούρια δουλειά αποκλειστικά για εσένα.... Δημήτρης
"Κάθαρμα!"
Ειπε και κατευθύνθηκε προς το ντουλάπι με τα χάπια. Πηρε τρία στην τσέπη του και μια γαζα που είχε μαζί με τα φάρμακα. Την πέρασε γυρω απο την πληγή του, έβαλε το πουκάμισο και το σακάκι του και βγηκε απο την αποθήκη με το μαχαίρι στο χέρι και το οπλο του στην τσεπη."Τώρα καλέ μου φίλε... Θα είναι η τελευταία σου"
....
Αφού βρήκε την μηχανή του εβαλε μπρος και κατευθύνθηκε προς το μόνο μέρος που ηταν σίγουρος.
.. Το σπίτι του.
YOU ARE READING
Ανεκπλήρωτα Όνειρα
Action"Ελένη σύνελθε! Ο ίδιος σου ο πατέρας πήγε να σε σκοτώσει!" Μου φώναζε προσπαθώντας να με συνεφέρει. Δεν τον πιστεύω.. Δεν θέλω να τον πιστέψω. Είναι πατέρας μου που να πάρει! __________________________________ Η Ελένη, ένα διάσημο μοντέλο και ηθοπ...