.17.

61 7 0
                                    

...

Γύρισα αμέσως και είδα τον Δημήτρη που κράταγε το όπλο μου.

-Τι της έκανες!

Δ-Ακόμη τίποτα, (άρχισε να γελάει) γιατί δια μαγείας την θυμήθηκες. Πώς και έτσι, Γιώργο;

Δεν μπορούσα να κουνήσω τα χέρια μου όσο και να ήθελα να τον πνίξω. Είχα μείνει να τον κοιτάω.

Γιώργο, αυτος φταίει για όλα..

Μια φωνή ψιθύρισε στο αφτί μου, καθώς προσπαθούσα να φέρω σε μια τάξη τις σκέψεις  μου.

- Που είναι..., ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ!

Γέλια, ξανά γέλια...
Σαν να μην με ακούει.

Τον πλησίασα με αργά βήματα και εβαλα τα χέρια μου στον λαιμό του. Εβαζα όλη μου την δύναμη, όλο μου τον θυμό. Ήθελα εκδίκηση τόσο πολύ.

-Ποτε δεν σταμάτησα να σε θεωρώ ένοχο για τον θάνατο την Νικόλ, Μ'ΑΚΟΥΣ, ΠΌΤΕ!

Δ- Τι κρίμα που θα ήταν αν με σκότωνες. Δεν θα μάθαινες ποτε τα τελευταία τους λόγια.

Ενας ήχος από σπασμένο γυαλί ακούστηκε έξω από το δωμάτιο και τα χέρια μου χαλάρωσαν από τον λαιμό του.

Από εκεί που σταμάτησαν όλα το πόδι του χτυπισε το στομάχι μου και με έκανε να μαζευτώ

Authors' POV

Ο Γιώργος με το που άκουσε αυτόν τον περίεργο ήχο, αυτόματα σταμάτησε τις κινήσεις του και τα χέρια του χαλάρωσαν. Ο Δημήτρης το εκμεταλλευτηκε και ετσι του έδωσε μια δυνατή γονατια στο στομάχι,με αποτέλεσμα εκείνος να μπορέσει να ξεφύγει ανάμεσα από τα χέρια του.

Ο Γιώργος μαζεύτηκε απο τον πολύ πόνο που ένιωθε και παρακολουθαγε τον Δημήτρη να φεύγει από το δωμάτιο τρεχάτος.

Σε κλάσματα δευτερολεπτου σηκώθηκε και βγηκε από το δωμάτιο. Άρχισε και έτρεχε πισω απο τον Δημήτρη ο οποίος ηταν μολις λιγα βήματα πιο μπροστά του.

Ο Δημήτρης πέρασε μια μεγάλη πόρτα που οδηγούσε στον πίσω κήπο και έπειτα την έκλεισε βιαστικά. Ο Γιώργος δεν πρόλαβε να μπει και η πόρτα πλέον ήταν κλειδωμένη. Έβγαλε το οπλο του και στοχευσε το χερούλι, αλλα τίποτα. Έπρεπε να βρει μια γρήγορη εναλλακτική γγια να μπορέσει να σώσει το άτομο το οποίο του είχαν θέσει υπό προστασία.

Λιγα λεπτά μετά άκουσε τις φωνές της Ελένης και αυτο τον έκανε να κάνει κάτι πολύ επικίνδυνο, αλλά ήταν ο μόνος τρόπος...

Ανεκπλήρωτα ΌνειραWhere stories live. Discover now