Κοιτούσα δεξιά αριστερά, αλλά παντού υπήρχαν πέτρες που με περικύκλωναν. Κοίταξα πάνω, όπου το τοίχος από τις πέτρες τελείωνε.
'τελικά είμαι πολύ τρελή'. Άρχισα και να σκαρφαλώνω, με όποιον τρόπο μπορούσα. Ηταν η πρώτη φορά που ένιωσα περήφανη για τα ελάχιστα κιλά και για το ύψος μου.'Α ρε Ελένη και μοντέλο και ορειβάτης; καλα είμαι φοβερή'. Έφτασα στην κορυφή, αλλα το πόδι μου γλίστρησε με αποτέλεσμα να πέσουν κάτι χαλίκια ακριβώς πάνω από το κεφάλι αυτού του τύπου. 'Αμαν ξυπνάει!!' Γύρισε ξαφνικά και κοίταγε σαν μανιακός δεξιά κι αριστερά , μέχρι που κοιταξε κατευθείαν πάνω. -Τελικά εσύ είσαι θεότρελη !
-Λες; Του φώναξα και του έβγαλα την γλώσσα. Στάθηκα στα πόδια μου και άρχισα να τρέχω..
-Μα καλα ρε άνθρωπε και εσύ εκει βρήκες να ξαπλώσεις;
Φώναξα αλλά προφανώς μονάχα εγώ το άκουσα.Αφού είχα ανέβει, άρχισα και έτρεχα προς μια πλευρά, οπουδήποτε! Προχώραγα μέχρι που βγήκα σε εναν κεντρικό δρόμο και εκλιπαρούσα να περάσει ένα αυτοκίνητο.
-Χριστέ μου, δεν ειμαι και τόσο καλός άνθρωπος, αλλά σε παρακαλώ βοηθάμε να φύγω απο εδώ..
Γύρισα και κοίταξα πίσω.-ΣΚΑΤΑ!
'Ποτε πρόλαβε να ανέβει; Και εσύ Χριστέ μου πότε να προλάβεις να με βοηθίσεις!'
Άρχισα και έτρεχα πάλι, αυτή την φορά στον άδειο δρόμο.
Οπως σε κάθε κλασική σκηνή βιβλίου ή ταινίας, με έπιασε.'Τώρα τι θα κάνει; Δεν μ' αρέσει το βλέμμα του.. Αχ αυτά τα μάτια!... ΕΛΕΝΗ!'
-Μάλλον δεν θα περάσουμε καλά εμείς οι δύο-
-Ωραία, πριν κάνεις ο, τι θες απάντα στην ερώτηση μου, γιατί εχω το δικαίωμα να ξέρω.
Τον διέκοψα χωρίς να με νοιάζει το αποτέλεσμα και εκείνος φάνηκε να το δέχτηκε.-Λεγε. Είπε στεγνά ,αλλά η έκφραση του φαινόταν σαν κάτι τον προβλημάτιζε.
-Γιατί με άρπαξες από τα γυρίσματα. Ποιος ο λόγος, από ποιον κρυβόμαστε και που θα με πας;
-Οπα μικρή, μια μια οι ερωτήσεις. Μπορώ να σου απαντησω μόνο σε δύο απο αυτά που ρώτησες-
-Γιατί μόνο δυο; Θέλω απαντήσεις!
Του φώναξα και αυτος αναστέναξε.Έσκυψε και μου άρπαξε τα δύο πόδια και έπειτα με φόρτωσε στον ώμο του. Γύρισε από την άλλη πλευρά από όπου έτρεχα και κατευθυνομασταν σε ενα δάσος.
YOU ARE READING
Ανεκπλήρωτα Όνειρα
Action"Ελένη σύνελθε! Ο ίδιος σου ο πατέρας πήγε να σε σκοτώσει!" Μου φώναζε προσπαθώντας να με συνεφέρει. Δεν τον πιστεύω.. Δεν θέλω να τον πιστέψω. Είναι πατέρας μου που να πάρει! __________________________________ Η Ελένη, ένα διάσημο μοντέλο και ηθοπ...