[Description]
سلام عرض شد رفقا، وقت بخیر
بخش توضیحات رو گویا باید قبل از شروع داستان میذاشتم ولی به خاطر اینکه اطلاعی نداشتم روی سوالات و ابهامات شما، نگهاش داشتیم.
1. مورد اول، تمام داستان هایی که من مینویسم، نوشتم و یا خواهم نوشت هیچ کرکتر منفی و شروری که تمام مشکلات دور محور اون ها بچرخه و با حذف کردنشون همه چیز حل بشه وجود نداره. و هر کرکتر به نوبهی خودش میتونه مخرب باشه. مخصوصا مهره های اصلی داستان.
2. مورد دوم، محتوای لایت رد Sex BDSM نیست.
و حتی شاید تعداد سکانس های اسماتش از دو، یا در بیشترین حالت سه تا تجاوز نکنه.
محوریت روی Life BDSMعه و من غالبا با ارضای روحی از منظر روانشناسی قضیه کار دارم.3. مسئله سوم، اینجا با عرض تاسف خبری از اتاق سرخ (red room) های افسانه ای و آقای کریستین گری و قرار داد اس امی نیست.
و برنامهای هم نداریم طبق کلیشه های اسلیو مستری و ددی کینک روتین پیش بریم.
از طرف دیگهای، شکنجه های قرون وسطیای و نامتعارف هم نداریم. یه چالش دو طرفهاست بین دوتا کرکتر و هر دوشون هم پتانسیل و قدرت کافی رو دارن. و این رابطه قراره باعث رشد ارتقاء بشه نه تضعیف یه نفر.4. برای چندتا عزیز توی کامنت ها توضیح دادم و الان یه چیز کلی میگم اینجا راجع به دیالوگا و اتفاقات چپتر گذشته.
توی روابط اس امی از منظر روانشناسی افراد با تجربه که مکمل هم اند یا به قولی (SUB/DOM) هستن میتونند بعد چند جلسه برخورد از روی زبان بدن، نگاه، حرف زدن و تمام این اثار طرف مقابلشون رو بشناسن.
و طول هفت قسمت گذشته هم من این کشش رو نشون دادم.5. نوشتن هر چپتر دوهزار کلمهای دو روز وقت میبره و حداقل چهار ساعتم زمان از من میگیره. تلاشم روی اینه هر اخر هفته که وقتم سبک تره یه قسمت دو، الی سه هزار کلمهای آپلود کنم. پس اگه بخوام یه تایم برای آپ منظم در نظر بگیرم هر جمعه شب مناسبه.
فکر کنم تا این اندازه رفع ابهام کفایت کنه باز اگه سوالی بود در خدمتم. و متشکر که تا آخر خوندیدن توضیحات رو.
ارادت، سورن.
YOU ARE READING
LIGHT RED
FanfictionI'm Devil And Evil Lust is In Your Veins Ziam Mayne ⌲ Fan-Fiction By: sören Update: Completed