2.17( uni)

2K 144 0
                                    


လျှံရှင်းတို့ရက်နည်းနည်း​လောက်ခရီးထွက်ပီး​တော့ဟွားတိုင်းပြည်ကိုပြန်ရောက်ခဲ့တယ်
"အရှင်မင်းကြီးနဲ့မိဖုရားမင်းသမီးပြန်လာပါပီ"
"သမီး​တော်ကျန်းမာရဲ့လား"
"သမီး​တော်အဆင်​​ပြေပါတယ်ခမည်း​တော်"
"သမီး​တော်မယ်​တော်ဆီလာပါအုန်း"
"ဟိုမှာ​နေတဲ့ရက်​တေအတွင်းအဆင်​ရော​ပြေရဲ့လား...အနိုင်ကျင့်ခံရ​​သေးလား...ဒီနှစ်​တေထဲမှာသမီးကစာဘဲပို့ပီးတစ်ခါမှပြန်မလာဘူး..
မယ်​တော့်သမီး​လေးကိုဘယ်​လောက်​တောင်လွမ်း​နေရလဲ"
"သမီး​တော်အဆင်​ပြေပါတယ်....သမီးကိုဘယ်သူမှအနိုင်မကျင့်ရဲဘူး..
​နောက်ပီးမယ်​တော်နဲ့ခမည်း​တော်ကို​ပြောစရာရှိတယ်"
"ဘာများလည်းသမီး"
"ဟိုသမီးနဲ့ဆရာကချစ်သူတေဖြစ်နေပီခမည်းတော်နဲ့မယ်တော်ဆီမှာ
လက်ထပ်ဖို့ခွင့်ပြုချက်လိုချင်လို့"
လုံထန်းရီ "......."က​လေးကဒီလို​အချိန်​ပြော ချလိုက်မယ်လို့သူမထင်ထား...သူမအချိန်ယူအုန်းမယ်ထင်ထားတာ...
ကလေးပြောလိုက်တာကြောင့်သူဝမ်းသာမိတာ​တော့အမှန်ပင်
ဘုရင် "......."
ဘုရင်မ "......."
လျှံရှင်းပြောမှဘုရင်နဲ့ဘုရင်မလည်းလုံထန်းရီကိုသတိထားမိသည်
"ကျွန်​နော်လျှံရှင်းကို​သေချာ​စောင့်​ရှောက်ပီးသူမတစ်ဦးတည်းကိုသာဇနီးအဖြစ်​လက်ထပ်​ပါ့မယ်...
ဘုရင်နဲ့ဘုရင်မခွင့်ပြု​ပေးပါ"
"မင်းက"
"နတ်ဆိုး​ကျောင်း​တော်​သခင်...သမီး​ဆရာ...သမီးချစ်သူ"လျှံရှင်းကဝင်​ပြောသည်..
"​ကောင်းပီမင်းတို့လူငယ်ချင်းအဆင်​ပြေပီးတာဘဲ..ကျန်းသမီးကျန်းယုံတယ်"​
"​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်"
"​ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ခမည်း​တော်"
"ဟွားခမည်း​တော်သမီးကို​ပြောစရာရှိတယ်ခမည်း​တော်​နောက်လိုက်ခဲ့"
"ဟုတ်ကဲ့"
ဟွားခမည်း​တော်​နောက်လိုက်သွား​တော့နန်း​ဆောင်မှာလုံထန်းရီနဲ့ဘုရင်မ​သာကျန်ခဲ့သည်...
ဘုရင်မကလုံထန်းရီကိုအကဲခတ်နေသည်...
လုံထန်းရီက​တော့သူ့မူအတိုင်းမျက်နှာထားတည်တည်နဲ့သာ...
ခနနေတော့ဘုရင်မက
"ရှင်းအာကငယ်ငယ်လေးထဲကသန်မာတယ်....သူမကလူ​တေနဲ့စည်းတစ်ခုအမြဲခြားထားတယ်...ကြည့်ရတာမင်းကို​တော့သူမက
သူမရဲစည်းတစ်ဖက်ခြမ်းဆီလာခွင့်ပြုလိုက်ပုံဘဲ....ရှင်းအာကသိသန့်ဆန်တယ်...သူမရဲ့စိတ်ထဲဤဘာ​တွေး​နေလဲမသိနို​င်​ဘူး....ဘယ်လိုကိစ္စမျိုးကြုံကြုံသူမရဲမျက်လုံး​တေက​ရေ​သေလိုတည်ငြိမ်​နေတယ်....သူမရဲ့ပုံစံကငါ့ကိုစိတ်ပူစေတယ်....သူမသာတစ်ခြားတော်ဝင်မင်းသမီး​တေလိုသာဆိုသူမစိတ်ထဲဘာဖြစ်​နေလဲသိနိုင်ပီးသူမကိုကူညီ​ပေးလို့​ရတယ်.....ငါကသူ့အ​မေဖြစ်​နေတာ​တောင်သူမအရွယ်​ရောက်လာတာကို​သေချာမ​စောင့်ကြည့်နိုင်ခဲ့ဘူး...ဒီ​နေ့မင်းအ​ကြောင်း​ပြောတဲ့အချိန်မှာ​တော့သူမရဲ​ရေ​သေလိုမျက်လုံး​တေမှာစိတ်လှုပ်ရှားမှု..
ချစ်မြတ်နိုး​မှု​တေ​တွေ့ရတယ်...မင်းကိုသူမကသူမဘဝရဲ့တစိတ်တစ်ပိုင်းအဖြစ်လက်ခံထားပီးပီသူမကိုစိတ်မပျက်စေနဲ့....သူ့ခမည်းတော်နဲ့ငါ့ကိုရောဘဲ....
သူမကို​ကောင်း​ကောင်း​စောင့်​ရှောက်"
"ကျွန်​နော်နားလည်ပါပီ...သူမကိုစိတ်မပျက်​စေရပါဘူး"
လုံထန်းရီဘုရင်မနဲ့စကားနဲနဲပြောပီးဧည့်ဆောင်ကိုပြန်လာနေလိုက်တယ်

​ကောင်းကင်ဘုံ system (Complete)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant