9.27

434 41 0
                                    

ZAWGI

လီတိုင္းျပည္ဘုရင္ထြက္သြားပီးတဲ့ေနာက္မွာေတာ့..မိဖုရားေခါင္ႀကီးသည္လည္းပေဟဠိဆန္စြာေပ်ာက္ဆုံးသြားခဲ့သည္..

ထိုေနသည္လီဘုရင္နဲ႔သူ႔ရဲ႕ဧကရီကိုျပည္သူ/သားမ်ားေနာက္ဆုံးျမင္ခဲ့ရသည့္ေန႔ပင္..

တိုက္ဆိုင္စြာပင္ထိုေန႔ညသည္လမိုက္ညတစ္ညပင္..

ေမွာင္မိုက္ေနတဲ့ညေကာင္းကင္ယံရဲ႕ေအာက္မွာ၀တ္႐ုံမဲကို၀တ္ဆင္ထားတဲ့လူတစ္ေယာက္က႐ုတ္ခ်ည္းေပၚလာကာ..
အနီေရာင္ပုလဲကိုသစ္ပင္ရဲ႕အျမစ္အတြင္းရွိပုံစံခြက္မွာထည့္လိုက္ေလတယ္..ထိုပုံစံခြက္ဟာ..သစ္ပင္ရဲ႕အျမစ္ေတၾကားမွာရွိေနတာေၾကာင့္ဘယ္သူမွအလြယ္တကူမေတြ႕ႏိုင္ပင္..ေတြ႕ခဲ့လွ်င္ေတာင္သဘာ၀အေလွ်ာက္ျဖစ္တည္ေနျခင္းဟုသာယူဆေပလိမ့္မည္..

ပုလဲကိုထည့္လိုက္သည္ႏွင့္ဆုေတာင္းျပည့္သစ္ပင္အတြင္းမွေမွာင္မိုက္ေနတဲ့အနက္ေရာင္ပုံေဆာင္ခဲတစ္ခုထြက္လာကာ၀တ္႐ုံအမဲႏွင့္လူ၏ကိုယ္ထဲကို၀င္ေရာက္ေပ်ာက္ကြယ္သြားေလတယ္..

ထိုအျဖစ္အပ်က္ေတကိုေတာ့လမိုက္ညကပင္ဘယ္သူမွမသိေအာင္ဖုံးကြး္ထားလိုက္ေပလိမ့္မည္..

စစ္ေျမျပင္တစ္ေနရာ..

လီနဲ႔ဟန္တိုင္းျပည္ရွိလူမ်ားသည္စစ္သည္အင္အားသာလြန္ေသာ္လည္းရွန္ဘက္မွာရွိတဲ့လူေတကေတာ့မၿဖဳံေပ..

သူတို႔သည့္အလြန္သန္မာေနပီးသာမန္လူသားမ်ားနဲ႔မတူေနေပ..

"ေယာကၡမ ေတာ္..ရွန္ကလူေတကထူးဆန္းလြန္းတယ္..သူတို႔ကသာမန္လူေတလိုမဟုတ္သလိုဘဲ..အခုဆိုမသိသာေပမယ့္.ၾကာလာရင္ကိုယ္ေတာ္တို႔ဘက္ကအေရးနိမ့္ဖို႔မ်ားေနတယ္.."

ဟန္ဘုရင္ကသက္ျပင္းဖြဖြခ်ရင္း
"ရွန္ေတကျပန္မရတဲ့လမ္းကိုေလွ်ာက္ေနတာဘဲ..သူတို႔ကအသံုးခ်ခံေနရတာ..ကိုယ္ေတာ္ထင္တာမမွားရင္..ဒီစစ္ပြဲရဲ႕တရားခံကအျခားတစ္ေယာက္ဘဲ..ရွန္ဘုရင္ကနယ္႐ုပ္တစ္ခုသာသာဘဲ.."

ထိုစဥ္စကားသံတစ္ခုထြက္လာေလတယ္...

"ဘယ္ဆိုးလို႔လဲ..ဟန္အဘိုးႀကီး..ခင္ဗ်ားကဥာဏ္ေကာင္းသားဘဲ..ဒါေၾကာင့္ေသလိုက္ေတာ့.."လုပ္ႀကံသူရဲ႕ဓါးကဟန္ဘုရင္ရဲ႕ႏွလုံးကိုထုတ္ခ်င္းေပါက္သြားေစသည္..

​ကောင်းကင်ဘုံ system (Complete)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora